حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک ایر ۱۵ اینچ با ۲ مدل تراشه Apple M2 در راه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

مک‌بوک ایر با نمایشگر بزرگ یکی از محصولات جالب در بازار می‌تواند باشد. مدتی هست که درباره مدل ۱۵ اینچی آن شایعاتی می‌شنویم. به تازگی گفته می‌شود که مک بوک ایر ۱۵ اینچ با ۲ مدل تراشه Apple M2 در راه است.

تراشه مک بوک ایر ۱۵ اینچ

مینگ چی کو، شایعات قبلی مبنی بر اینکه اولین مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل به جای تراشه Apple M3 با تراشه Apple M2 عرضه خواهد شد، را تایید کرده است. تراشه Apple M2 برای اولین بار در مک‌بوک ایر سال گذشته استفاده شد. این تراشه نسبت به Apple M1 بهبود عملکرد کمی را ارائه می دهد اما تولید حرارت آن افزایش یافته است.

بر اساس شنیده‌ها، مک بوک ایر ۱۵ شبیه مک بوک ایر ۱۳ است که نمایشگر بزرگ‌تری دارد. البته این نمایشگر دارای وضوح مشابه مک بوک پرو ۱۴ خواهد بود.

در حال حاضر، کو انتظار دارد که اپل بین ۵ تا ۶ میلیون دستگاه مک بوک ایر ۱۵ اینچی را در سال ۲۰۲۳ بفروشد. همچنین گفته شده که این دستگاه شامل دو انتخاب برای پردازنده اصلی یا CPU خواهد بود.

این تحلیلگر ادعا می‌کند که مک بوک ایر ۱۵ با تراشه اپل M2 ارائه خواهد شد که در یک مدل ۸ هسته و در مدل دیگری ۱۰ هسته گرافیکی عرضه می‌کند. این چینش مانند همان چیزی است که در حال حاضر در مک‌بوک ایر ۱۳ داریم.

در نگاه کلی MacBook Air 15 صرفا یک مدل با صفحه نمایش بزرگتر از مک بوک ایر 13.6 اینچی فعلی خواهد بود. انتظار می‌رود اپل مدل ۱۵ اینچی مک‌بوک ایر را در WWDC 2023 و در کنار iOS 17 معرفی کند.

ویژگی های جدید iOS 17 اپل فاش شد: بهبود عملکرد جستجو، جزیره پویا و Control Center

نظر شما چیست؟ منتظر مک‌بوک جدید اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)