حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چین و چروک نمایشگر گلکسی Z Flip 4 به علت بازطراحی لولا کمتر از نسل قبل است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، نمایشگر

نسل چهارم گوشی‌های تاشو سامسونگ دو ماه دیگر معرفی می‌شود. و تا کنون اطلاعات فاش شده حاکی از طراحی مجدد لولاهای زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ هستند. IceUniverse چند روز پیش ادعا کرد که خط چروک صفحه نمایش زد فولد ۴ نسبت به نسل های گذشته کمتر خواهد شد. هم اکنون خبر از آن می‌رسد که چین و چروک نمایشگر گلکسی Z Flip 4 نیز به علت بازطراحی لولا، نسبت به نسل قبل بهبود خواهد یافت. همچنین تصاویری از قاب های زد فلیپ ۴ منتشر شده، که این امر را تایید می‌کند.

نمایشگر Z Flip 4 مانند نسل قبل از رزولوشن FullHD و اندازه ۶.۷ اینچی برخوردار است

شایعات اخیر ادعا می‌کنند که میزان عمق خط چین و چروک نمایشگر گلکسی Z Flip 4 نسبت به نسل قبل کمتر می‌شود. این امر موجب رضایت بیشتر کاربران خواهد شد. دیده شدن یک فرورفتگی در محل تا شدن نمایشگر گوشی های تاشو چیز عجیبی نیست. این اتفاق به دلیل تا شدن مکرر صفحه نمایش رخ می‌دهد. چین کوچکتر ممکن است نشان دهنده فشار کمتری بر نمایشگر باشد. و همین امر طول عمر آن را بهبود می‌بخشد.

قاب زد فلیپ ۴

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی Z Flip4 و Z Fold4 در ماه آگوست معرفی شوند. در حال حاضر اما بسیاری از مشخصات این گوشی های هوشمند فاش شده است. زد فلیپ جدید به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز خواهد شد. این دستگاه همچنین از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار خواهد بود.

قاب زد فلیپ ۴

صفحه نمایش داخلی مانند نسل قبل اندازه ۶.۷ اینچی داشته و از رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. برخی شایعات ادعا می‌کنند که اندازه نمایشگر بیرونی Galaxy Z Flip 4 نسبت یه Z Flip 3 افزایش خواهد یافت. شاید کمی نا‌امید کننده به نظر برسد. اما انتظار نداریم که پیشرفتی (حداقل از نظر سخت افزاری) در بخش دوربین ها حاصل شود. زد فلیپ ۴ نیز از همان دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی خود برخوردار خواهد بود.

قاب زد فلیپ ۴

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، تصاویری واضح از قاب های گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر شده است. این قاب ها نوید لولای بازطراحی شده و تغییر در نسبت ابعاد صفحه نمایش را می‌دهند. با توجه به آنکه زد فلیپ ۳ محبوب ترین گوشی تاشو بازار در سه ماه ابتدایی سال جاری میلادی (با تصاحب حدود ۵۱ درصد فروش) بوده است؛ انتظار داریم سامسونگ دستگاه جذابی را به عنوان جانشین Z Flip 3 عرضه کند.

چین و چروک نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ کمتر از مدل‌های قبلی خواهد بود

نظر شما درباره گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ چیست؟ آیا نسل چهارم این دستگاه ها می‌توانند موفقیت نسل فعلی را تکرار کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی