حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K50 Ultra از تراشه پرچمدار اسنپدراگون و نمایشگر FullHD برخوردار است

نوشته

1 سال قبل | 3 دیدگاه | ردمی، شایعات

قرار است که به خانواده ردمی کی ۵۰ یک عضو جدید اضافه شود. می‌دانیم که این گوشی جدید پسوند «اولترا» خواهد داشت. اخبار ضد و نقیضی درباره مشخصات احتمالی ردمی K50 Ultra به گوش می‌رسد. برخی شایعات در گذشته ادعا کرده اند که این دستگاه با نمایشگر 2K وارد بازار می‌شود. اما Digital Chat Station در گزارش جدید خود تاکید می‌کند که این تلفن هوشمند پرچمدار از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و صفحه نمایشی با رزولوشن FullHD+ استفاده خواهد کرد.

ردمی K50 Ultra بسیاری از مشخصات نسخه پرو را به ارث خواهد برد

گفته می‌شود که ردمی K50 Ultra بسیاری از مشخصات کی ۵۰ پرو را به ارث خواهد برد. از جمله این مشخصات می‌توان به پشتیبانی از شارژر بیش از ۱۰۰ وات اشاره کرد. اما دیگر خبری از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در کی ۵۰ اولترا نخواهد بود. این دستگاه احتمالا از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی (اما با سنسوری بزرگ تر) استفاده خواهد کرد.

پست Digital Chat Station در ویبو

ردمی K50 Ultra یکی از پرچمداران شیائومی در نیمه دوم سال جاری میلادی خواهد بود. انتظار داریم که این گوشی هوشمند از صفحه نمایش OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی استفاده کند. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، بر خلاف گزارشات گذشته وب‌سایت GSMArena به نقل از منبع مذکور ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند از نمایشگر FullHD+ برخوردار است. این دستگاه همچنین از فناوری DC dimming، برای راحتی بیشتر چشم شما استفاده خواهد کرد.

Redmi K50 Pro

گفته می‌شود که شیائومی باز هم از ترند این روز های بازار پیروی کرده، و دوربین سلفی Redmi K50 Ultra در پانچ هول کوچکی قرار خواهد گرفت. انتظار داریم که ظرفیت باتری این تلفن هوشمند پرچمدار بین ۴,۸۰۰ تا ۵,۰۰۰ میلی آمپر باشد. با توجه به پشتیبانی نسخه پرو از شارژر ۱۲۰ وات، احتمالا این نسخه نیز از همان شارژر پشتیبانی خواهد کرد.

ردمی K50 Pro با دیمنسیتی 9000 و ردمی K50 با دیمنسیتی 8100 معرفی شدند

 

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟ آیا استفاده از نمایشگر فول اچ دی در یک دستگاه پرچمدار ناامید کننده نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

امروز صبح هم همینو گفتید یکمی برگرد عقب دوبار ننویسید ترنجی خیلی بی نظم شده

Mahdi

نه اون صفحه نمایش رو ۲k گفته بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی