حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ردمی K50 اولترا افشا شد: اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و نمایشگر 2K

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

شیائومی تصمیم به توسعه سری ردمی K50 گرفته است و قصد دارد حداقل سه دستگاه دیگر را با نام ردمی K50S، ردمی K50S پرو و ردمی K50 اولترا معرفی کند. گفتنی است که این خط تولید تاکنون شامل سه مدل از اعضای خانواده ردمی K50 بود که با سخت‌افزار های متفاوتی عرضه می‌شدند. امروز اما برای اولین بار اطلاعاتی در مورد مشخصات ردمی K50 اولترا افشا شد. بیایید در ترنجی به بررسی این اطلاعات بپردازیم.

این اطلاعات را ساعاتی پیش افشاگر معروف، دیجیتال چت استیشن، به اشتراک گذاشت. او ادعا می‌کند Redmi K50 Ultra در نیمه دوم سال میلادی جاری معرفی خواهد شد. به گفته وی، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی با وضوح 2K و با نرخ نوسازی بالا و همچنین چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود.

Redmi K50 Pro

Redmi K50 Pro

اولین جزئیات در مورد ردمی K50 اولترا

همچنین ظاهرا تفاوت و مزیت اصلی Redmi K50 Ultra با سایر مدل های این سری از جمله ردمی K50 پرو، همين حضور تراشه جدیدی از کوالکام خواهد بود. احتمالا می‌دانید که این تراشه بهتر از اسنپدراگون 8 نسل 1 است و از فناوری 4 نانومتری TSMC استفاده می‌کند. این تراشه جدید 30 درصد بهبود در بهره‌وری انرژی و 10 درصد افزایش در عملکرد را ارائه می‌دهد.

منبع معروف چینی با سابقه‌ای شایسته، اولین اطلاعات را در مورد این گوشی هوشمند پرچمدار جدید ردمی منتشر کرده است. این دستگاه عضو جدیدی در خانواده ردمی K50 خواهد بود. پیش از این، Digital Chat Station اولین کسی بود که مشخصات و تاریخ عرضه ردمی K50 و شیائومی 12 را به طور دقیق اعلام کرد.

لو ویبینگ، رئیس گروه شیائومی چین و مدیر کل برند ردمی، زمانی گفت که تراشه شارژ Surge P1 یک پیشرفت تکنولوژیکی بزرگ در صنعت شارژ سریع است. او همچنین اضافه کرد که بین ردمی نوت 11T پرو پلاس که از نسل دوم شارژر 120 واتی پشتیبانی می‌کند و ردمی نوت 11T پرو که از شارژ 67 واتی پشتیبانی می‌کند، تنها 15 دلار تفاوت قیمت تولید وجود دارد. بنابراین ردمی در ادامه می‌خواهد به دستگاه های مجهز به شارژ جدید 120 واتی خود بیافزاید.

 

مطمئناً به زودی جزئیات بیشتری از دستگاه جدید ردمی دریافت خواهیم کرد. منتظر معرفی ردمی K50 اولترا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری