حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات کلیدی ردمی کی ۵۰ اولترا فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

اوایل امروز به طور رسمی تایید شد که تلفن هوشمند ردمی K50 Ultra یازدهم آگوست (بیست مرداد) معرفی خواهد شد. شایعات زیادی درباره این گوشی هوشمند وجود دارد. در حال حاضر طراحی و برخی از مشخصات کلیدی ردمی کی ۵۰ اولترا به بیرون درز کرده است.

طراحی ردمی کی ۵۰ اولترا شباهت زیادی به سری شیائومی ۱۲ دارد

با نگاهی به طراحی ردمی کی ۵۰ اولترا می‌توان متوجه شد که این تلفن هوشمند شباهت زیادی به سری شیائومی۱۲ دارد. دوربین سلفی در یک پانچ هول و در مرکز نیمه بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. در قاب پشتی نیز ماژول دوربین بزرگی قرار دارد و سه لنز درون این ماژول دیده می‌شوند. گفته می‌شود که K50 Ultra از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. این نمایشگر از وضوح 2K و فناوری LTPO 2.0 برخوردار است.

Redmi K50 Ultra

دوربین سلفی احتمالاً از سنسور ۲۰ مگاپیکسل برخوردار است. ادعا می شود که دوربین اصلی موجود در قاب پشتی این دستگاه دارای وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود‌. قلب تپنده ردمی کی ۵۰ اولترا بهترین و جدیدترین تراشه کوالکام خواهد بود. یعنی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱. انتظار می‌رود که باتری پرظرفیتی برای این دستگاه در نظر گرفته شود. وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی، درون K50 Ultra قرار می‌گیرد. این تلفن هوشمند آینده ردمی، دستگاه قدرتمندی خواهد بود. بنابراین انتظار داریم که به رم های LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی UFS3.1 مجهز شود.

احتمالا این تلفن هوشمند در دو نسخه با ۸ گیگابایت رم/۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، و ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی های K50 Ultra می‌توان به برخورداری از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۲ اشاره کرد. دقت کنید که مشخصات مذکور صرفا در حد شایعه هستند. بنابراین ممکن است مشخصات اصلی کی ۵۰ اولترا تا حدی با آنچه که فکر می‌کنیم متفاوت باشد.

تاریخ معرفی شیائومی Buds 4 Pro ،Pad 5 Pro ،Mix Fold 2 و Watch S1 Pro مشخص شد: 20 مرداد 1401

نظر شما درباره Redmi K50 Ultra چیست؟ آیا این دستگاه برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی