حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل احتمالا مک بوک ایر با تراشه جدید را در رویداد WWDC 2022 معرفی خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، لپ‌تاپ

طبق پیش‌بینی مارک گورمن از بلومبرگ، اپل ممکن است از سخت‌افزار تازه در 2022 WWDC رونمایی کند و مک بوک ایر بازطراحی‌شده با تراشه جدید، محتمل‌ترین محصول سخت‌افزاری این رویداد خواهد بود.

مک بوک ایر با تراشه جدید

در خبرنامه Power On، گورمن انتظارات خود را برای معرفی محصولات سخت‌افزاری احتمالی اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان امسال (WWDC) توضیح داد.

وی در این مورد بیان می‌کند که مک بوک ایر بازطراحی‌شده با تراشه M2 یکی از محصولات محتملی است که اپل در رویداد WWDC 2022 خود معرفی خواهد کرد. درحالی‌که شایعه شده بود که هدست AR اپل نیز در این رویداد به نمایش گذاشته شود، گورمن معتقد است که بعید به‌نظر می رسد چنین محصولی در این رویداد رونمایی شود؛ حتی اگر شاهد ثبت علامت تجاری “realityOS” از سوی اپل باشیم.

    ازنظر سخت‌افزار جدید، اگرچه هدست واقعیت ترکیبی آینده اپل با تمام قوا در پیش است؛ به‌طوری‌که اخیرا مدل اولیه آن به هیئت‌مدیره این شرکت نمایش داده شده، من انتظار ندارم که این دستگاه در رویداد هفته آینده رونمایی شود.

گورمن پیش‌تر گزارش داده بود که عرضه این هدست احتمالاً تا سال 2023 به‌تعویق خواهد افتاد و به‌دلیل مشکلات زیادی در توسعه، ازجمله مشکلات ناشی از گرم شدن بیش‌ازحد تراشه هم‌تراز با M1 Pro و همچنین چالش‌های دوربین و نرم‌افزار، معرفی این هدست با تأخیر مواجه خواهد شد.

مک بوک ایر با تراشه جدید

مک بوک ایر با تراشه جدید

بنا به گزارش اخیر گورمن، درصورتی‌که اپل از سخت‌افزار جدیدی رونمایی کند، احتمالاً بیش از همه شاهد معرفی مک بوک ایر باز‌طراحی‌شده خواهیم بود. او معتقد است که اپل قصد داشت یک مدل جدید مک بوک ایر با تراشه M2 را در WWDC امسال عرضه کند، اما به‌نظر می‌رسد مشکلات زنجیره تأمین این جدول زمانی را پیچیده کرده است:

    اگر سخت‌افزاری در WWDC وجود داشته باشد، احتمالاً در سمت مک خواهد بود. این شرکت قصد دارد مک بوک ایر بعدی را با تراشه‌های M2 در این کنفرانس معرفی کند. بحران اخیر زنجیره تأمین به‌دلیل قرنطینه مجدد در چین این موضوع را پیچیده کرده است، اما توسعه‌دهندگان می‌گویند که کارمندان اپل به‌طور فزاینده‌ای از نسل بعدی مک بوک ایر سخن می‌گویند.

فراتر از هرگونه معرفی سخت‌افزاری احتمالی، انتظار می‌رود به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید بزرگ برای دستگاه‌های اپل، ازجمله iOS 16 ،iPadOS 16 watchOS 9 ،tvOS 16 و macOS 13 در روز دوشنبه، 6 ژوئن، در WWDC پیش‌نمایش داده شوند.

دیدگاه شما پیرامون احتمال رونمایی اپل از مک‌بوک ایر بازطراحی‌شده با تراشه جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی