حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی خانواده هوآوی میت 50 تا اواخر تابستان 1401 به تاخیر افتاد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

در حالیکه خانواده هوآوی میت 50 برای عرضه در اوایل تابستان پیشنهاد می‌شد، اما ظاهراً با توجه به مسائل اخیر به اواخر تابستان 1401 موکول شده است. این دلایل مربوط به مسائل زنجیره تامین فعلی و موجودی قطعات هوآوی است. در مورد امسال، هواوی ظاهراً از عرضه سری هواوی P60 صرف نظر کرده است و در سال جاری تنها یک پرچمدار را با نادیده گرفتن خانواده P60 عرضه خواهد کرد. سال گذشته، هواوی سری P50 را در ماه جولای عرضه کرد و این تاخیر در عرضه مربوط به مشکلات زنجیره تامین بود. عرضه Mate 50 در ماه آگوست نیز همین نگرانی‌ ها را برای این سازنده فناوری چینی نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش‌ های جدید هواوی میت 50 دارای صفحه نمایش LTPO خواهد بود که مطابق با سایر گوشی‌ های جدید است که از این فناوری در سال 2022 استفاده می‌کنند. اخبار قبلی همچنین نشان می‌دهند که این پرچمدار از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می‌گیرد. با این حال، این تلفن فقط دسترسی اینترنت و داده های 4G را به ارمغان می‌آورد اما همانطور که در گذشته گفتیم، این شرکت می تواند نسخه 5G را با افزودن قاب محافظ 5G به گوشی های خود اضافه کند.

معرفی خانواده هوآوی میت 50 تا اواخر تابستان 1401 به تاخیر افتاد

همچنین انتظار می‌رود که این اولین گوشی هوشمند جدید هواوی باشد که با نرم افزار از پیش نصب شده HarmonyOS 3.0 عرضه می‌شود. در مقایسه با نرم افزار HarmonyOS 2.0، هواوی عملکرد و پایداری کلی را بهبود بخشیده است که مدیریت کار ها را بیشتر تقویت می‌کند.

در مورد سری میت 50 هواوی، این شرکت همچنان به ارائه فناوری های جدید دوربین با این سری پرچمدار آینده‌نگرانه ادامه می‌دهد. از طرف دیگر، برخلاف رندر های موجود در این مطلب، با توجه به پایان قرارداد هوآوی و لایکا، بعید است که هواوی از سیستم دوربین مجهز به تکنولوژی لایکا استفاده کند. این دو شرکت همکاری خود را در ماه گذشته پایان دادند.

منبع می‌گوید هوآوی تاریخ عرضه دستگاه های خانواده Mate 50 را تایید نکرده است، اما احتمالاً بلافاصله پس از سری هواوی Nova 10 رویداد معرفی میت 50 برنامه‌ریزی می‌شود. در هر صورت اما برای تایید آن باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

 

منتظر معرفی خانواده هوآوی میت 50 بودید؟ گویا هوآوی همچنان درگیر مسائل زنجیره تامین است و ممکن است این دستگاه نیز با تاخیر مواجه شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری