حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند گوگل همراه با پیکسل ۴ معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

می دانیم که ۵ روز دیگر مراسم معرفی گوشی‌های پیکسل ۴ برگزار می‌شود و روز گذشته گزارشی از جانب Nikkei Asian Review منتشر شد که احتمالا در این رویداد شاهد معرفی نخستین ساعت هوشمند پیکسل موسوم به پیکسل واچ خواهیم بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ساعت هوشمند گوگل همراه با پیکسل ۴

ساعت هوشمند گوگل همراه با پیکسل ۴

ساعت هوشمند گوگل همراه با پیکسل ۴

یک منبع آگاه که با این نشریه ژاپنی مصاحبه کرده، گفته در این رویداد به غیر از گوشی‌های پیکسل ۴، شاهد معرفی شبکه 5G پیکسل ۴، یک لپ‌تاپ و ساعت هوشمند تازه‌نفس خواهیم بود.

سال گذشته، گفته می‌شد گوگل از یک ساعت هوشمند رونمایی می‌کند که در رویداد مربوط به گوشی‌های پیکسل چنین گجتی معرفی نشد. بعد از این اتفاق، بسیاری از کارشناسان می‌گفتند که گوگل امید چندانی به پلتفرم Wear OS ندارد و به همین خاطر دست به تولید ساعت هوشمند نمی‌زند.

اما در ماه ژانویه، گوگل ۴۰ میلیون دلار برای خرید یک تکنولوژی نوآورانه مربوط به ساعت هوشمند از شرکت «فسیل» هزینه کرد. در آن زمان یکی از مدیران ارشد شرکت فسیل گفت که محصول مبتنی بر این تکنولوژی می‌تواند ویژگی‌ها و مزایای جذاب‌تری نسبت به محصولات فعلی موجود در بازار به ارمغان بیاورد.

هشت ماه بعد از این خرید، مشخص شد که این تکنولوژی مربوط به ساعت‌های هوشمند هیبریدی است؛ گجت‌هایی که مشابه ساعت‌های مرسوم هستند ولی از قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند بهره می‌برند. اگرچه ظاهرا این تکنولوژی ارتباط مستقیمی با پیکسل واچ ندارد، ولی این موضوع منجر به اتمام شایعات نشد. در حقیقت، کمی بعد از این آن اسم رمز پیکسل واچ پدیدار شد و اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا پتنت مربوط به شرکت گوگل را منتشر کرد که در آن شاهد طرحی برای تعویض سریع بند ساعت هستیم.

با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی گوشی‌های پیکسل ۴ حجم شایعات مربوط به پیکسل واچ هم کمتر شد. اما حالا این گزارش منتشر شده از ژاپن، انتظارات مذکور را زیر پا می‌گذارد و احتمال معرفی چنین ساعت هوشمندی را تقویت کرده است. برخی می‌گویند گوگل در توافق با شرکت فسیل، علاقه چندانی به تکنولوژی موردنظر نداشته بلکه هدف اصلی این شرکت، به خدمت گرفتن ۲۰ مهندسی است که در جریان این توافق روانه‌ی شرکت گوگل شده‌اند. به همین خاطر شاید در این مراسم گوگل شاهد معرفی پیکسل واچ خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ساعت هوشمند گوگل می تواند جالب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

دوستان دقت کردین که سطح اطلاعات کاربران ترنجی از خیلی سایت‌ایِ دیگه بیشتره؟! همین الان داشتم نظرات جی‌اس‌ام زیر صفحه‌ی گوشیا رو مطالعه میکردم دیدم یه‌مشت آدم اومدن کامنت گذاشتن که نه‌تنها بی‌اطلاعات بودن بلکه انقد جمله‌بندیشون داغون بود بعضیا رو اصن نفهمیدم چی دارن میگن! زومیت هم همچین کاربرایی زیاد داره ولی خب به‌نسبت کمترن، ولی اگه دقت کنین میبینین که توی ترنجی انگار اصن از اینجور آدما نیست؛ یا اگه باشه هم شاید فقط یه‌بار اومدن کامنت گذاشتن و رفتن…!

The Destroyer

آره دکتر اینو منم اخیرا متوجه شدم. فکر میکنم به خاطر بحث‌هایی هست که تو سایت پیش میاد و خب طبیعتا اون‌هایی که اطلاعات دارن تو این بحث‌ها اطلاعاتشون رو رو میکنن و اون‌هایی هم که کامنتارو میخونن اطلاعات کسب میکنن. زو.میت هم بحثش جداست. بالاخره یکی از پرترافیک‌ترین سایتای ایرانه و طبیعیه که همه جور آدمی توش باشن.

Milad7

به شخصه بیشتر اپل واچ را قبول دارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)