حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Reno 8 Pro اولین گوشی مجهز به تراشه Snapdragon 7 Gen 1 خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

برخی شایعات در گذشته ادعا می‌کردند که اوپو برای اولین بار از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده خواهد کرد. این گمانه زنی ها هم اکنون توسط اوپو به طور رسمی تایید شده اند. این شرکت با انتشار پوستری برخورداری اوپو Reno 8 Pro از تراشه Snapdragon 7 Gen 1 را تأیید کرده است.

به کار گیری اسنپدراگون ۷ نسل ۱ در اوپو Reno 8 Pro رسماً تایید شد

حساب رسمی ویبو اوپو پوستری را منتشر کرده است. این پوستر نشان می‌دهد که رینو ۸ پرو به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مجهز خواهد شد. این تراشه بر اساس فناوری ساخت ۴ نانومتری، و توسط سامسونگ تولید شده است. کوالکام ادعا می‌کند که این تراشه نسبت به نسل قبل در بخش پردازش گرافیکی ۲۰ درصد و در بخش هوش مصنوعی ۳۰ درصد عملکرد بهتری خواهد داشت.

پوستر منتشر شده از سوی اوپو

می‌دانیم که سری رینو ۸ از تراشه مختص عکس‌برداری MariSilicon X ISP نیز برخوردار خواهند بود. این تراشه توسط اوپو توسعه یافته است. این چیپست در گذشته نیز در تلفن هوشمند Oppo Find X5 Pro به کار گرفته شده بود. در حال حاضر نیز گفته می‌شود که برای سری رینو ۸ در نظر گرفته شده است. اوپو ادعا می‌کند که MariSilicon X ISP می‌تواند قابلیت های دوربین سری Reno 8 را به سطح بالاتری برساند. به کمک این چیپست می‌توانید عکس های بهتری در محیط کم نور بگیرید.

Find X5 pro

همان طور که GizmoChina اشاره می‌کند، انتظار داریم که اوپو Reno 8 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD باشد. همچنین سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند قرار خواهند گرفت. این دستگاه در دو نسخه با حافظه های ۸+۱۲۸ گیگابایت و ۸+۲۵۶ گیگابایتی به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی در رنگ های آبی، Slightly Drunk و مشکی عرضه می‌شود. سری رینو ۸ اوپو قرار است در ۲۳ می (دوم خرداد ماه) رونمایی شود.

سری رینو ۸ اوپو دوم خرداد ماه رونمایی خواهد شد+رندر Reno 8 Pro

نظر شما درباره Reno 8 اوپو چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده، چه قیمتی برای این دستگاه مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی