حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل شارژر وایرلس گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی اس ۲۰ اولترا گزارش شده است

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ

تعداد خاصی از دارندگان گلکسی اس ۲۰ اولترا و گلکسی نوت ۲۰ اولترا پس از بروزرسانی های اخیر میان افزار از مشکلات مربوط به شارژ بی سیم شکایت کرده اند. تعداد فزاینده ای از مالکان این مسئله را در مجامع رسمی و غیررسمی اعلام کرده اند و از آنچه می توانیم بگوییم مشکل ظاهرا فقط در برخی شارژر های تولیدکننده ثالث است نه در همه آنها.

منبع خبر این مشکلات را با گوشی های سری Galaxy S20 و یا گلکسی نوت ۲۰ خود تجربه نکرده است، اما طبق گزارش های کاربران مشکل این است که شارژ بی سیم هر چند ثانیه قطع می شود. کاربران دارای این مسلما همه ادعا می کنند که آنها می توانند با استفاده از همان شارژرهای شخص ثالث در گذشته تلفن های خود را به صورت بی سیم شارژ کنند، با این حال، این مشکل پس از یکی از به روزرسانی های میان افزار اخیر ایجاد شد.

دقیقاً مشخص نیست که چه به روزرسانی ممکن است این مشکل شارژ بی سیم را برای مجموعه Galaxy S20 و Galaxy Note 20 ایجاد کند و با توجه به گزارش های کاربران، بیشتر موارد فقط در مدل های Ultra تأثیر می گذارند. با نگاهی به جدول زمانی وقایع ، مقصر ممکن است وصله امنیتی سپتامبر 2020 یا اکتبر 2020 باشد.

کاربران دارای این مسلما ادعا می کنند همه چیز را امتحان کرده اند ، از ری-استارت کردن دستگاه گرفته تا پاک کردن حافظه کش و بازگشت به تنظیمات کارخانه، بدون اینکه نتیجه ای کسب کنند. به نظر می رسد این موضوع در حال گسترش است اما تاکنون به نظر می رسد تعداد نسبتاً کمی از دارندگان گلکسی S20 / گلکسی نوت 20 در مقایسه با تعداد واحدهایی که در سراسر جهان فروخته شده اند، این مشکل را دارند.

البته شاید این مسئله برای کاربران بسیار بیشتری وجود داشته باشد اما برای کسانی که به طور منظم یا به طور منظم از شارژ بی سیم استفاده نمی کنند پنهان مانده است. آیا با مدل Galaxy S20 / Galaxy Note 20 مشکلی در شارژ بی سیم داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خیلی وقته مشکل داره
تازه گزارش شد😐😐😐

Mahdi

همینو کم داشتیم

TheFreeCritic

https://instagram.com/stories/saburi_ali/2439972465127382972?utm_source=ig_story_item_share&igshid=dsx57mbba6sg

😂😂😂😂😂😂
نخرید بابا . با گارانتییش میاد
تازه اینا نوبرونس 😏

Taha

استوریو دیدم چیزی نبود که؟

Taha

آها فهمیدم 😂😂⁦🤦🏻‍♂️⁩

TheFreeCritic

😂😂😂😄😆

Auroro

این مشکل قابل حل شدنه آیا؟؟

SHREK

بلی. حل خواهد شد. نگران نباشید و خونسردی خود را حفظ نمایید. با تشکر تیم حمایت از خریداران Ultra. 🙃🙃

Auroro

الان من نوت 20 بخرم این مشکلو داشته باشه چ خاک تو سرم کنم خو

SHREK

تا وقتی که بخوای بخری نوت 70 عرضه شده نگران نباش.

Milad7

حساس نشو ایشالا که نداره 😛

Milad7

ای بابا عجب حکایتیه !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)