حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Ace Racing Edition با تراشه دیمنسیتی 8100 مکس در چین معرفی‌شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

پس از عرضه OnePlus Ace در ماه گذشته، این سازنده چینی گوشی های هوشمند، اکنون وان پلاس Ace Racing Edition را برای بازار چین معرفی کرده است. دستگاه جدید وان پلاس نیز از چیپست Dimensity 8100 Max به عنوان قلب تپنده خود استفاده می‌کند. بیایید در ترنجی نگاهی بیندازیم به این موضوع که چه چیزی این دستگاه را خاص خواهد کرد.

وان پلاس Ace Racing Edition با تراشه دیمنسیتی 8100 مکس در چین معرفی‌شد

طراحی و نمایشگر

وان پلاس Ace Racing Edition شبیه به OnePlus 10 Pro با یک ماژول دوربین مربعی مشابه که میزبان یک دوربین سه گانه است، به نظر می‌رسد. این دستگاه دارای لبه های خمیده است و دکمه تنظیم صدا در سمت چپ قرار دارد. در حالی که دکمه پاور در سمت راست قرار می‌گیرد. با این حال، دستگاه فاقد امضای اخیر وان پلاس، یعنی کلید وان پلاس Alert Slider است. ابعاد این دستگاه نیز 164.3×75.8×8.7 میلی متر و وزن آن 205 گرم است.

در جلو این دستگاه دارای یک صفحه نمایش LCD با اندازه 6.59 اینچی با وضوح 1080 در 2412 پیکسل و نرخ تجدید متغیر شش سطحی (30/48/50/60/90 هرتز) است که به حداکثر 120 هرتز هم می‌رسد. این نمایشگر همچنین 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد که برای یک صفحه نمایش LCD خوب محسوب می‌شود. هرچند این صفحه نمایش دارای حاشیه های قابل توجهی در اطراف خود است و یک حاشیه پایین ضخیم دارد. حفره پانچ نیز در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد و صفحه نمایش دارای حسگر اثر انگشت در درون صفحه نمایش برای امنیت است. حضور اسکنر اثر انگشت در درون یک صفحه نمایش LCD موضوع همه‌گیری در برند های مختلف نیست و از این جهت دستگاه جدید وان پلاس واقعاً خاص محسوب می‌شود.

تراشه Dimensity 8100 Max در وان پلاس Ace Racing Edition استفاده می‌شود

تراشه Dimensity 8100 Max در وان پلاس Ace Racing Edition استفاده می‌شود

مشخصات فنی وان پلاس Ace Racing Edition

همانطور که پیش‌تر گفتیم، این دستگاه دارای تراشه مدیاتک Dimensity 8100 Max است که با پردازنده گرافیکی Mali G610 MC6 ارائه می‌شود. این دستگاه با حداکثر 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 همراه می‌شود. منبع تغذیه دستگاه نیز یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی همراه با شارژ سریع SUPERVOOC وان پلاس با توان 67 واتی است. وان پلاس ادعا می‌کند که دستگاه را می توان از 0 درصد تا 80 درصد در 29 دقیقه شارژ کرد.

در بخش نرم‌افزاری اما این دستگاه با ColorOS 12.1 مبتنی بر Android 12 از پیش بارگذاری شده است. همچنین دارای فناوری فریم پایدار GPA است که به حفظ نرخ فریم ثابت و جلوگیری از تاخیر در طول مدت بازی های طولانی کمک می‌کند.

وان پلاس ادعا می‌کند که Piece Elite که در خارج از چین با نام PUBG نیز شناخته می‌شود، نرخ فریم ثابتی برابر با 89.5 فریم در ثانیه دارد که در یک زمان 1 ساعته در این دستگاه با افت فریم صفر اجرا می‌شود. بنابراین این دستگاه گواهینامه Peace Elite Professional League را دریافت می‌کند. از طرف دیگر Genshin Impact نیز در رزولوشن 810p از پیش تعیین شده و نرخ فریم 49.3 را به صورت پایدار ارائه می‌دهد.

برای تحت کنترل نگه داشتن حرارت نیز وان پلاس از یک سیستم خنک کننده 8 لایه با یک محفظه بخار خنک کننده مایع با مساحت بزرگ همراه با مواد رسانای حرارتی گرافیت با چگالی فوق العاده بالا استفاده می‌کند.

این شرکت در دستگاه وانپلاس Ace Racing Edition با همکاری برند محبوب بازی Razer، یک موتور ویبره مخصوص را توسعه داده است. این دستگاه دارای یک موتور خطی بزرگ محور X است که با جلوه های ویژه بازی O-Haptic Vibration عرضه می‌شود. این دستگاه همچنین با یک برنامه صفحه کلید ساخت Razer عرضه می‌شود که دارای تنظیم لمسی خاصی است که باعث می‌شود آن را از دیگر صفحه کلید های مجازی اندروید تمایز دهد. علاوه بر آن، این گوشی هوشمند دارای بلندگو های دوگانه استریو قدرتمندی است که صدایی با کیفیت با بیس قدرتمند ارائه می‌دهند.

دوربین های وان پلاس Ace Racing 

در این بخش دستگاه جدید وان پلاس دارای تنظیمات دوربین سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است. همچنین این سنسور اصلی با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه می‌شود . در قسمت جلویی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس های ویدیویی ارائه می‌شود.

وان پلاس Ace Racing Edition با تراشه دیمنسیتی 8100 مکس در چین معرفی‌شد

قیمت و رنگ های در دسترس

وان پلاس Ace Racing Edition در سه پیکربندی با برچسب‌ های قیمتی مختلف ارائه می‌شود.

نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه به قیمت 297 دلار

نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه به قیمت 325 دلار

و نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه به قیمت 370 دلار

به نقل از منبع، وان پلاس همچنین برای مشتریانی که وان پلاس Ace Racing را پیش‌‌خرید می‌کنند، تخفیف های ویژه ارائه می‌کند. این دستگاه در دو رنگ خاکستری و آبی روشن در دسترس است و خرده فروشی آن از دو هفته دیگر در چین آغاز می‌شود.

 

نظر شما راجع به مشخصات و قیمت وان پلاس Ace Racing Edition در چین چیست؟ طراحی آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری