حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی OnePlus Ace Racing edition در تصویر زنده فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

کمتر از یک ماه پیش، کمپانی وان پلاس گوشی هوشمند OnePlus Ace خود را به‌صورت رسمی در چین معرفی کرد. این دستگاه با طراحی جدید، تراشه Dimensity 8100 Max مدیاتک و ترکیب دوربین سه‌گانه عرضه شد. حال، گفته می‌شود که این شرکت درحال آماده شدن برای رونمایی از یک گوشی هوشمند دیگر از سری Ace خود در آینده‌ی نزدیک بوده که با نام OnePlus Ace Racing edition نیز شناخته می‌شود. اکنون، 91mobiles تصویر زنده این گوشی در دنیای واقعی را منتشر کرده است که از طراحی مشابه با گوشی پرچمدار وان پلاس 10 پرو حکایت دارد.

گوشی OnePlus Ace Racing edition

وب‌سایت مذکور تصویری از یک گوشی هوشمند را منتشر کرده است که با گوشی مرموز وان پلاس است که پیش‌تر در TENAA با شماره مدل PGZ110 مشاهده شده بود، مطابقت دارد.

با توجه به تصاویر، این گوشی هوشمند طراحی OnePlus Ace را کنار گذاشته و از طراحی ماژول دوربین با ظاهر اجاق‌گاز استفاده می‌کند که برای اولین بار در OnePlus 10 Pro به‌نمایش گذاشته شد. افشاگر مشهور، Digital Chat Station، نیز اخیرا فاش کرده است که این گوشی هوشمند با رنگ‌های خاکستری و آبی عرضه خواهد شد.

گوشی OnePlus Ace Racing edition

گوشی OnePlus Ace Racing edition

اگر به لیست TENAA برگردیم، مدل Ace Racing آینده دارای ابعاد 164.3×75.8×8.7 میلی‌متر بوده و از صفحه‌نمایش 6.59 اینچی LCD LTPS با وضوح +Full HD بهره می‌برد. درباره‌ی مشخصات داخلی، این دستگاه دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای 2.85 گیگاهرتز و 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم خواهد بود.

همچنین این دستگاه با باتری 4890 میلی‌آمپرساعتی، دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و ترکیب دوربین سه‌گانه متشکل از 64 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل وارد بازار می‌شود.

افشاگر نام‌برده همچنین اعلام کرده است که OnePlus Ace Racing در پیکربندی‌های 8 گیگابایت + 128 گیگابایت/256 گیگابایت و 12 گیگابایت + 256 گیگابایت در دسترس خواهد بود. این گوشی همچنین یک نسخه محدود بوده و احتمالاً فقط در این ماه عرضه می‌شود. علاوه‌بر این، منبع اطلاعاتی همچنین گزارش مي‌دهند که این شرکت درحال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی حدود 5 تا 6 مدل گوشی هوشمند جدید با چیپست Dimesity است.

دیدگاه شما پیرامون گوشی OnePlus Ace Racing edition و طراحی و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی