حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی و امتیاز گیک‌بنچ OnePlus Ace Racing با دیمنسیتی 8100 افشا شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، شایعات، وان‌پلاس

در خبر امروز تاریخ رونمایی OnePlus Ace Racing Edition که از هم‌اکنون برای پیش‌سفارش در چین در دسترس است، برای 27 اردیبهشت ماه 1401 تنظیم شد. این گوشی به عنوان دومین گوشی از سری Ace پس از گوشی پرچمدار OnePlus Ace که سه هفته قبل معرفی شد، وارد بازار خواهد شد.

وان پلاس Ace Racing Edition نام تجاری دستگاه وان‌پلاس با شماره مدل PGZ110 است که ماه گذشته در گواهینامه TENAA مشاهده شد. از این رو، تقریبا تمام مشخصات این گوشی هوشمند مشخص است. در زیر برخی از رندر های رسمی این دستگاه نشان داده شده است.

تاریخ معرفی و امتیاز گیک‌بنچ OnePlus Ace Racing با دیمنسیتی 8100 افشا شد

مشخصات احتمالی وان پلاس Ace Racing Edition

وان‌پلاس Ace Racing Edition دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی از نوع IPS LCD است که از وضوح +FHD پشتیبانی و از نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی استفاده می‌کند. این دستگاه مجهز به حسگر اثر انگشتی است که در کناره آن نصب می‌شود.

ماژول دوربین مربعی شکل آن نیز در پشت دستگاه دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است. این دوربین با یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی همراه شده است. در جلوی دستگاه اما حفره پانچ میزبان یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

این دستگاه تا 12 گیگابایت رم و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی را برای کاربران ارائه خواهد کرد. همچنین این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 و ColorOS اجرا خواهد شد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن نیز نمونه مناسبی برای این مشخصات خواهد بود.

مشخصات OnePlus Ace Racing Edition تقریباً با مشخصات OPPO K10 5G یکسان است. از این رو، انتظار می‌رود این گوشی در سه نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شود. همچنین این دستگاه در رنگ های خاکستری و آبی عرضه خواهد شد.

امتیاز گیک‌بنچ OnePlus Ace Racing با دیمنسیتی 8100 افشا شد

امتیاز گیک‌بنچ OnePlus Ace Racing با دیمنسیتی 8100 افشا شد

نتایج گیک‌بنچ OnePlus Ace Racing Edition

به نقل از منبع، این دستگاه جدید اخیراً در وبسایت محبوب تست بنچمارک GeekBench نیز مشاهده شد. لیست GeekBench تعدادی از مشخصات کلیدی این دستگاه را تایید می‌کند که شامل استفاده از تراشه مدیاتک Dimensity 8100 می‌شود. این پردازنده با 12 گیگابایت رم جفت خواهد شد. با نگاهی به نتایج GeekBench، می‌توان مشاهده کرد که OnePlus Ace Racing Edition توانسته است به یک نتیجه تک‌هسته‌ای 868 امتیازی دست یابد. در همین حال، در تست های چند هسته‌ای این دستگاه به 3505 امتیاز رسید. همچنین این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید 12 خارج از جعبه نیز بهره می‌برد.

 

نظر شما راجع به OnPlus Ace Racing Edition چیست؟ مشخصات و طراحی آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری