حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی از NFT در اینستاگرام این هفته به صورت آزمایشی آغاز خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، رمزارز، شبکه‌های اجتماعی

این روزها موضوع NFT در کنار مواردی همچون متاورس و رمز ارزها، از جمله پر بحث‌ترین فناوری‌های نو ظهوری هستند که شرکت‌های بزرگ نیز تمایل خود را به تمرکز بر روی آن‌‌ها اعلام کرده‌اند. در آخرین مورد حالا شاهد پشتیبانی از NFT در اینستاگرام هستیم که این هفته به صورت آزمایشی آغاز خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پشتیبانی از NFT در اینستاگرام حالا محتمل‌تر از هر زمان دیگری شده است…!

به گفته منابع آنلاین، شبکه اجتماعی اینستاگرام این هفته آزمایش پشتیبانی از توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT را آغاز می‌کند که معمولا برای تایید اصالت و منحصربه‌فرد بودن هنرهای دیجیتال و کلکسیون‌ها استفاده می‌شوند. در این مرحله، تعداد محدودی از کاربران ایالات متحده می‌توانند از کیف پول‌های ارز دیجیتال سازگار برای بازیابی NFT هایی که در اختیار دارند استفاده کنند و تصاویر مرتبط را در صفحه اینستاگرام خود پست نمایند.

طبق اطلاعات به دست آمده تا این لحظه، در طول آزمایش ویژگی جدید کاربران می‌توانند با پیوند دادن کیف پول ارزهای دیجیتال خود به پروفایل شبکه اجتماعی در این برنامه، NFT ها را به صورت رایگان منتشر کنند.

به گفته این منبع، اینستاگرام قبلا پشتیبانی از بلاک چین اتریوم و Polygon را اجرا کرده است و بعدا Flo wand Solana را نیز به آن‌ها اضافه خواهد کرد. در مورد کیف پول‌های کریپتو، شما می‌توانید کیف پول‌های Rainbow، MetaMask، Trust Wallet، Coinbase، Dapper و Phantom را به حساب اینستاگرام خود پیوند دهید. اینطور که پیداست، متا برای ادغام توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTS) در اینستاگرام تلاش می‌کند.

پشتیبانی از NFT در اینستاگرام

این سوال نماینده متا است که می‌گوید به زودی مجموعه‌های دیجیتالی را در فیس‌بوک راه‌اندازی خواهیم کرد و همچنین به کاربران این امکان را می‌دهیم که مجموعه‌های دیجیتالی خود را به عنوان استیکر واقعیت افزوده در استوری‌های اینستاگرام پست کرده و به اشتراک بگذارند، و مزایای این فناوری را برای تولیدکنندگان و گردآورندگان محتوا بیشتر می‌کنیم. همچنین مشخص شده است که کاربران به زودی می‌توانند با توکن‌های واقعیت افزوده NFT از طریق استودیو Spark AR، با یک محصول نرم‌افزاری متا که برای ایجاد ماسک‌ها، بازی‌ها و افکت‌های متحرک در اینستاگرام طراحی شده است، تعامل داشته باشند.

به نظر می‌رسد که NFT ها در آینده نزدیک بسیار گسترده‌تر خواهند شد و تعداد زیادی از مردم به هر طریقی با توکن‌های غیر قابل تعویض روبرو می‌شوند. اما موضوع اصلی حالا این است که NFT ها به زودی در اینستاگرام ظاهر می‌شوند. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا گفته است که این شرکت قصد دارد NFT ها را در آینده نزدیک به اینستاگرام بیاورد.

توکن NFT چیست؟ هرآنچه باید درباره توکن های غیرقابل تعویض بدانید

فروش NFT ها در نیم سال اول ۲۰۲۱ به ۲.۵ میلیارد دلار رسیده است

به گفته وی، آن‌ها در حال کار بر روی پشتیبانی از NFT در اینستاگرام هستند. اما گویا هنوز مشخص نیست این موضوع چه زمانی به واقعیت می‌پیونند و رسما عملی می‌شود. اما در چند ماه آینده فرصتی برای معرفی برخی از NFT های کاربران وجود خواهد داشت. وی امیدوار است با گذشت زمان بتواند در این محیط چیزهایی جدیدی خلق کند. یعنی اولا معرفی باید ظرف چند ماه آینده صورت پذیرد. ثانیا در مرحله اول، کاربران شبکه اجتماعی حداقل این فرصت را خواهند داشت که به نحوی NFT هایی را که از قبل دارند، در اینستاگرام وارد کنند.

به عقید وب سایت خبری GizChina، ممکن است که همه چیز با آواتارهای حساب کاربری شروع شود اما همچنین می‌بینیم که متا بیشتر می‌خواهد در نهایتیک جعبه ابزار برای ایجاد NFT در این پلتفرم محبوب ایجاد. با توجه به تعداد افرادی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند؛ این متا است که می‌تواند به طور جدی به محبوبیت NFT در بین کاربران عادی کمک کند. نظر شما درباره پشتیبانی از NFT در اینستاگرام چیست؟ آیا این مورد به نظر شما مفید و کاربری خواهد بود؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان