حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل نسل دوم ایرپادز پرو و رنگ‌های متنوع ایرپادز مکس را در پاییز پیش‌رو معرفی خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

هدفون پیشرفته ایرپادز مکس اپل در ابتدا در چندین رنگ شامل خاکستری فضایی، نقره‌ای، سبز، صورتی و آبی آسمانی معرفی شد. اکنون، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که می‌توانیم انتظار رنگ‌بندی کاملا جدید برای AirPods Max در پاییز امسال در کنار نسل دوم ایرپادز پرو اپل را داشته باشیم.

نسل دوم ایرپادز پرو و رنگ‌های متنوع ایرپادز مکس اپل

مارک گورمن از بلومبرگ، امروز در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود گزارش داد که اپل امسال دو به‌روزرسانی برای محصول AirPods خود درنظر گرفته است. اول، همان‌طور که در گذشته توضیح دادیم، نسخه جدیدی از AirPods Pro در راه است.

گزارش‌های تاکنون حاکی از آن است که انتظار می‌رود AirPods Pro 2 برای اولین بار دارای طراحی جدید و همچنین پشتیبانی از پخش صدای بدون افت‌کیفیت باشد. همچنین شایعاتی درباره ویژگی‌های جدید مدیریت سلامت و ردیابی تناسب‌اندام وجود دارد، اما ما همچنان منتظر جزئیات بیشتر هستیم تا ببینیم اپل دقیقاً چه ویژگی‌های سلامتی و تناسب‌اندام را می‌تواند برای دستگاه آینده خود ارائه کند.

نسل دوم ایرپادز پرو اپل

نسل دوم ایرپادز پرو اپل

گورمن همچنین خاطرنشان می‌کند که ما تقریباً سه سال از زمان عرضه اولیه AirPods Pro می‌گذریم، «بنابراین باتری این دستگاه احتمالاً برای برخی از کاربران اولیه مشکل‌دار شده است.»

گورمن در ادامه اشاره می‌کند که در کنار AirPods Pro 2، اپل درحال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی رنگ‌های جدید AirPods Max است. درحالی‌که گورمن خاطرنشان می‌کند که “امیدوار است” شاهد کاهش قیمت این هدفون نیز باشد، درحال‌حاضر هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که نشان دهد اپل برنامه‌ای برای کاهش قیمت محصول خود داشته باشد.

 در پاییز امسال، منتظر AirPods Pro جدید باشید. مدل فعلی از پاییز 2019 وارد بازار شده است، بنابراین باتری‌های این دستگاه‌ها احتمالاً تاکنون برای برخی از کاربران اولیه با مشکل مواجه شده است. همچنین به‌دنبال تازه‌سازی AirPods Max با رنگ‌های جدید نیز باشید.

در حالت ایده‌آل، اپل اقدامی بیش از ارائه‌ی رنگ‌های جدید برای ایرپادز مکس خود انجام خواهد داد. هدفون فعلی این شرکت، از ویژگی پخش صدای بدون افت‌کیفیت، هم ازطریق پخش بی‌سیم و هم از طریق سیم، پشتیبانی نمی‌کند. بااین‌حال، همان‌طور که گفتیم انتظار می‌رود نسل دوم ایرپادز پرو غول فناوری از این قابلیت خاص بهره ببرد.

نظر شما پیرامون احتمال معرفی ایرپادز پرو 2 و ایرپادز مکس اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی