حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با توجه به بنچمارک های مختلف اسنپدراگون ۷ نسل ۱ تراشه قدرتمندی نخواهد بود!

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، کوالکام

بر کسی پوشیده نیست که پردازنده های اسنپدراگون از بهترین های موجود در بازار هستند. اسنپدراگون 778G بسیاری از رقبای خود را شکست می‌دهد. و دستگاه های مجهز به آن از قدرت پردازشی خوبی برخوردارند. اما زمان به روزرسانی فرا رسیده و این شرکت در حال آماده سازی اسنپدراگون ۷ نسل ۱‌ است. انتظار می‌رود که این تراشه با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس رونمایی شود. بسیاری علاقه مند هستند که بدانند آیا این چیست جدید کوالکام می‌تواند دیمنسیتی ۸۱۰۰ یا ۸۰۰۰ را پشت سر بگذارد؟ با ترنجی همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

اسنپدراگون ۷ نسل ۱ توانایی رقابت با دیمنسیتی ۸۱۰۰/۸۰۰۰ را ندارد!

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، جزئیات Snapdragon 7 Gen 1 را فاش کرده است. به گفته وی، این تراشه جدید از فناوری ساخت ۴ نانومتری بهره می برد و هشت هسته پردازشی را در اختیار دارد. ۴ هسته Cortex-A710 با فرکانس ساعت ۲۳۵۱ مگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 که با فرکانس ۱۸۰۴ مگاهرتز برای این چیست در نظر گرفته شده اند. Adreno 662 نیز به عنوان پردازنده بخش گرافیکی به کار خواهد آمد.

جزئیات Snapdragon 7 Gen 1

اسنپدراگون ۷ نسل ۱ در بنچمارک AnTuTu ظاهر شده است. نتایج اولیه چندان چشمگیر نیستند. این چیپست موفق به کسب امتیاز ۱۷۰,۰۰۰ در بخش CPU شده است. برای مقایسه، اسنپدراگون 778G کمی بیش از ۱۶۰,۰۰۰ امتیاز کسب می‌کند. و طبق داده های اولیه، چیپست جدید کوالکام در برابر Dimensity 8000 شکست می‌خورد.

نتایج بنچمارک Realme Q3s مجهز به Snapdragon 778G

همان طور که GizChina اشاره می‌کند، طبق نتایج AnTuTu، پردازنده مرکزی Dimensity 8000 در Oppo K10 کمی بیش از ۱۹۱,۰۰۰ و پردازنده گرافیکی آن ۲۷۳,۰۰۰ امتیاز کسب کرده است. Realme Q3S با اسنپدراگون 778G توانست در تست CPU و GPU حدود ۱۶۰,۰۰۰ امتیاز کسب کند.

نتایج بنچمارک اوپو کی ۱۰ مجهز به دیمنسیتی ۸۰۰۰ مکس

با توجه به نتایج اولیه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ انتظار نداریم که این تراشه پیشرفت چشمگیری نسبت به Snapdragon 778G داشته باشد. اما توجه کنید که این نتایج به معنای واقعی کلمه «اولیه» هستند. و احتمالا پس از عرضه گوشی هایی با Snapdragon 7 Gen 1 و بهینه سازی های متعدد، شاهد کسب امتیازات بیشتری توسط این تراشه خواهیم بود.

جزئيات اسنپدراگون 7 نسل 1 فاش شد: تراشه میان‌رده کوالکام با هسته‌های Cortex-A710 و A510

نظر شما درباره اسنپدراگون ۷ نسل ۱ چیست؟ آیا این تراشه خواهد توانست از سد دیمنسیتی ۸۱۰۰ عبور کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اسنپدراگون ۸۸۸ ادرنو ۶۶۰ داره ، اسنپدراگون ۷ نسل یک ۶۶۲ پس از رو کاغذ باید از ۸۸۸ قویتر باشه ، اگه نباشه که مزخرفه

mega08

چیزی که کوالکام این چندساله معرفی کرده نباید به رو اعدادی که رو پردازنده هاش میذاره توجهی کرد.
چون ایم ادرنو ۶۶۲ دلیل بر برتری نسبت به ۶۶۰ نیست. شما فرکانس کاری ، و تعداد هسته هاشم باید در نظر بگیری . که مطمئنن کمتره. نمیاد تو ی سال میانرده بزنه که از پرچمدار سال پیشش قوی تر باشه.
شما اسنپ ۸۶۵ با اسنپ ۸۷۰ در نظر بگیر با اینکه پردازنده گرافیکی یکسانی دارن. ولی به دلیل بالاتر بودن فرکانس هسته های ۸۷۰، عملکرد بهتری نسبت به ۸۶۵ داره. تازه این فقط مربوط به فرکانسه. حالا تعداد هسته ها بماند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی