حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات اوپو Reno 8 Lite فاش شد؛ زمان زیادی تا رونمایی نمانده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

اوپو هنوز گوشی های هوشمند سری رینو ۸ را معرفی نکرده است. با این حال گفته می‌شود که این محصولات در ماه جاری میلادی وارد بازار چین شده و تا ماه ژوئن (تا اوایل تیر) نیز به سایر کشور ها از جمله هند می‌‌روند. هنوز چندین هفته تا معرفی نسخه های پرو و استاندار رینو ۸ مانده است. اما گزارشات اخیر مدعی اند که نسخه لایت این دستگاه به زودی وارد بازار اروپا می‌شود. در حال حاضر نیز مشخصات اوپو Reno 8 Lite فاش شده است.

اوپو Reno 8 Lite به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز خواهد بود

گزارشات اخیر مشخصات اوپو Reno 8 Lite را فاش کرده اند. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن FullHD+ خواهد بود. همچنین تصاویر منتشر شده نیز نشان می‌دهند که اوپو از ترند این روز های بازار پیروی کرده و دوربین سلفی رینو ۸ لایت در یک پانچ هول کوچک در سمت چپ نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است. این دوربین سلفی دارای سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

رنگ بندی و طراحی اوپو رینو ۸ لایت

سه لنز دوربین در قاب پشتی Oppo Reno 8 Lite دیده می‌شود. دوربین اصلی به یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است. دو دوربین دیگر نیز وضوح ۲ مگاپیکسلی دارند و برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق صحنه به کار خواهند آمد. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۱ و رابط کاربری ColorOS به دست خریداران می‌رسد.

تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی وظیفه تأمین نیروی پردازشی این دستگاه را بر عهده دارد. همچنین پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. Oppo Reno 8 Lite به یک باتری پرظرفیت ۴,۵۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز شده است. از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، بلوتوث ۵.۱ و NFC اشاره کرد. ‌‌‌وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که این گوشی در دو رنگ مشکی و نقره ای رنگین کمانی عرضه خواهد شد.

مشخصات اوپو Reno 8 فاش شد: اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی

به نظر می‌رسد که این گوشی آینده اوپو در حقیقت نسخه ری‌برند شده Oppo F21 Pro 5G خواهد بود. همچنین این دستگاه در بازار های دیگر با نام Oppo Reno 7 Z 5G و Oppo Reno 7 Lite 5G عرضه شده است. همچنین این گوشی با نام وان پلاس Nord N20 در آمریکا موجود است.

نظر شما درباره Oppo Reno 8 Lite 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی