حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی واچ 4 سامسونگ بهبود در پایداری و وصله های امنیتی را به همراه دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، ساعت هوشمند، سامسونگ

ساعاتی پیش آپدیت گلکسی واچ 4 سامسونگ منتشر شده است. این غول فناوری کره‌ای ساعت گلکسی واچ 4 را در سال گذشته در سطح جهانی عرضه کرد. شایان ذکر است که سامسونگ گلکسی واچ 4 را در انواع معمولی و کلاسیک عرضه می کند. این دستگاه پوشیدنی با سیستم عامل WearOS گوگل راه‌اندازی می‌شود. این آپدیت بهبود های پایداری سیستم و آخرین وصله‌ های امنیتی را در خود جای می‌دهد.

به نقل از برخی از کاربران Reddit، آخرین به روز رسانی نرم افزار دارای نسخه سیستم عامل R8x0XXU1FVD4 است و حجم آن 100 مگابایت است. همچنین به نظر می‌رسد در حال حاضر در ایالات متحده منتشر شود و در روزهای آینده به مناطق دیگر نیز برسد. لیست تغییرات آپدیت گلکسی واچ 4 می‌گوید که ثبات سیستم و دقت این ساعت را بهبود می‌بخشد. اما مشخص نیست که آیا این دستگاه پوشیدنی پس از به‌روزرسانی مذکور ویژگی‌ های جدیدی دریافت می‌کند یا خیر.

آپدیت سامسونگ گلکسی واچ 4

آپدیت سامسونگ گلکسی واچ 4

مشخصات گلکسی واچ 4

گلکسی واچ 4 در اندازه های صفحه 40 و 44 میلی متری با ساختار آلومینیومی و صفحه نمایش sAMOLED با اندازه 1.4 و 1.2 اینچی عرضه می‌شود. دو دکمه فیزیکی در سمت راست وجود دارد و ساعت هوشمند توسط Gorilla Glass DX محافظت می‌شود. همچنین دارای گواهی IP68 است و تا 5ATM در برابر آب مقاوم است.

گلکسی واچ 4 به سنسور اپتیکال ضربان قلب، ردیاب SpO2، نوار قلب، مانیتور خواب و ردیاب چرخه قاعدگی مجهز است. همچنین توانایی اندازه گیری درصد چربی بدن، ماهیچه های اسکلتی و آب بدن را دارد. این دستگاه از 90 حالت تمرین و GPS داخلی پشتیبانی می‌کند.

در بخش سخت افزار، سامسونگ گلکسی واچ 4 از پردازنده اگزینوس W920 با 1.5 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. مدل‌ های 40 و 44 میلی‌متری این ساعت هوشمند به ترتیب از باتری‌های 361 و 247 میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کنند.

 

اگر از گلکسی واچ 4 سامسونگ استفاده می‌کنید، خبر انتشار این بروزرسانی باید برای شما خوشحال کننده باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری