حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات اوپو Reno 8 فاش شد: اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

بر اساس گزارش های منتشر شده، گوشی های سری رینو ۸ در دست توسعه قرار دارند. در ماه می سال گذشته میلادی سری Reno 6 معرفی شد. بنابراین انتظار داریم که سری جدید گوشی های رینو نیز در ماه آینده یا در ژوئن رونمایی شوند. امروز افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، مشخصات یک گوشی هوشمند اوپو را (با اسم رمز PGAM10) فاش کرد. به نظر می‌رسد که این مشخصات مربوط به اوپو Reno 8 هستند.

اوپو Reno 8 از تراشه Snapdragon 7 Gen 1 بهره خواهد برد

بر اساس گزارش های منتشر شده، سری Reno 8 اوپو احتمالا اولین گوشی هایی خواهند بود که از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده خواهند کرد. Digital Chat Station با انتشار پستی در ویبو ادعا می‌کند که اوپو PGAM10 از Snapdragon 7 Gen 1 بهره می‌برد. به جز تراشه مشخصات بیشتری نیز از اوپو Reno 8 فاش شده است.

جزئيات تراشه میان‌رده اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام

مطابق با گزارش GizmoChina این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی امولد FullHD+ برخوردار خواهد بود. این نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و سنسور اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. اوپو برای دوربین سلفی رینو ۸ به سراغ یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی رفته است. باید دید که آیا این دستگاه دوربین سلفی IMX709 سونی را از سری Reno7 به ارث خواهد برد یا خیر. انتظار می‌رود دوربین اصلی این دستگاه به یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX 766 مجهز شود. ماژول تلفن هوشمند مورد بحث به وسیله دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی دیگر تکمیل خواهد شد.

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، اوپو رینو ۸ نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ تأمین می‌کند. این دستگاه همچنین مجهز به رم های LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 نیز خواهد بود. در نهایت نیز می‌دانیم که Reno 8 احتمالا به باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری و شارژر ۸۰ واتی مجهز می‌شود.

جزئيات اسنپدراگون 7 نسل 1 فاش شد: تراشه میان‌رده کوالکام با هسته‌های Cortex-A710 و A510

نظر شما درباره اوپو رینو ۸ چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده چه قیمتی را برای این دستگاه منطقی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی