حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی خانواده ردمی نوت 12 با توجه به تیزر های جدید ردمی نزدیک است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

اگرچه شیائومی به تازگی سری Redmi Note 11 را به صورت جهانی عرضه کرد، اما به نظر می‌رسد که علی‌رغم آن رونمایی خانواده ردمی نوت 12 بسیار نزدیک است. در واقع زیر برند ردمی این شرکت در حال حاضر خود را برای یک رویداد جدید آماده می‌کند. منابع حدس می‌زنند که این رویداد مربوط به معرفی سری ردمی نوت 12 باشد. با بررسی جزئیات آن در ترنجی با شما خواهيم بود.

این خبر توسط خود لو ویبینگ، مدیرعامل ردمی از طریق شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. در این پست، او یک تیزر منتشر کرده است که گویا به سری Redmi Note 12 در چین اشاره می‌کند. او قول می‌دهد که سری Redmi Note 12 جهش عملکرد قابل توجهی را نسبت به سری Redmi Note 11 ارائه دهد.

مدیر عامل برند ردمی اشاره می‌کند که از سال 2021، برند ردمی تصمیم گرفت که از آن پس دو سری از گوشی های Redmi Note را در سال روانه بازار کند. در همین راستا سری ردمی نوت 10 که در نمیه اول سال 2021 در چین عرضه شد و سری ردمی نوت 11 در نیمه دوم سال در چین معرفی شد. مدیر ردمی بیان می‌کند که این شرکت سری ردمی نوت 10 را بر پایه “قدرت عملکرد” ​​در اوایل سال 2021 روانه بازار کرد. ردمی میخواست به این طریق به مخاطبانی که به سرعت دستگاه بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهند، کارایی لازم را ارائه دهد. در حالی که سری ردمی نوت 11 که در اواخر سال 2021 معرفی شد، بیشتر “شیک‌ و متمرکز بر دوربین” بود.

پوستر جدید ردمی به معرفی خانواده ردمی نوت 12 اشاره دارد

پوستر جدید ردمی به معرفی خانواده ردمی نوت 12 اشاره دارد

شیائومی ردمی نوت 12 و ردمی نوت 13 را در سال 2022 معرفی می‌کند

مدیر ردمی بر همین مبنا تاکید می کند که برند ردمی به دنبال استفاده از همان استراتژی در سال 2022 است. که یعنی در یک سال دو سری از دستگاه های ردمی نوت را عرضه می‌کند. بنابراین این بدان معناست که ما شاهد عرضه سری ردمی نوت 12 با تمرکز بر عملکرد پردازنده در نیمه اول سال میلادی جاری خواهیم بود. در ادامه نیز در نیمه دوم سال 2022 احتمالاً سری ردمی نوت 13 را با طراحی شیک و دوربین های قدرتمند می‌بینیم.

در پایان این پست مدیر عامل ردمی، به طرفداران اختصاصی شیائومی خود پاسخ می‌دهد که ردمی بازخورد هایی را از طرفداران و کاربران خود دریافت کرده است مبنی بر اینکه طرح نامگذاری ردمی با استراتژی بازاریابی اولیه این برند تناقض دارد. بنابراین، برند ردمی در حال حاضر پذیرای هرگونه پیشنهادی از طرف طرفداران و کاربران اینترنتی برای نام‌گذاری سری بعدی خانواده «Redmi Note» است.

در حال حاضر، پیشنهاد نام های مختلفی برای سری بعدی گوشی های ردمی نوت از سوی کاربران چینی وجود دارد. به نقل از منبع، این نام ها شامل Redmi Note 12 ،Redmi Note 11T، Redmi Note 12X و Redmi Note 12T می‌شود.

 

شیائومی و ردمی چه نامی را برای سری بعدی ردمی نوت خود انتخاب خواهند کرد؟ در هر صورت با هر نامی که باشد، شیائومی سری جدید گوشی های ردمی نوت را در اواخر اردیبهشت تا اواسط خرداد سال جاری معرفی می‌کند. منتظر معرفی خانواده ردمی نوت 12 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری