حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های موتورولا Moto G32 جزییات طراحی این گوشی را فاش می‌کنند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

اوایل ماه میلادی جاری بود که رندر های موتورولا موتو E32 توسط Sudhanshu Ambhore به اشتراک گذاشته شدند. هم اکنون اما رندر های موتورولا Moto G32 نیز منتشر شده است. این تصاویر نشان می‌دهند که موتو جی ۳۲ طراحی نسبتا مشابهی با E32 خواهد داشت.

موتورولا Moto G32 از تراشه UNISOC برخوردار خواهد بود

رندر های منتشر شده موتورولا Moto G32 نشان می‌دهند که ماژول دوربین این تلفن هوشمند طراحی بیضی شکلی داشته و سه لنز دوربین درون آن قرار گرفته اند. همچنین یک فلش LED نیز در سمت راست دوربین ها دیده می‌شود. حاشیه های صفحه نمایش بسیار کم است. اما حاشیه پایین دستگاه چندان با ظرافت طراحی نشده. موتورولا از ترند این روز های بازار پیروی کرده و Moto G32 از پانچ هولی برای قرارگیری داوری سلفی بهره می‌برد.

فریم های Moto G32

بر روی لبه سمت راست فریم دکمه های پاور و تنظیم صدا دیده می‌شوند. در لبه سمت چپ نیز ورودی خشاب سیم‌کارت قرار دارد. در لبه پایینی فریم دستگاه نیز می‌توان اسپیکر، میکروفون و درگاه USB Type-C را مشاهده کرد. در بالا نیز جک ۳.۵ میلی متری صدا قرار دارد. وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند آینده موتورولا دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. همچنین می‌دانیم که Moto G32 دارای ابعاد ۸.۴۹×۷۴.۹×۱۶۳.۹۵ میلی متر خواهد بود.

رندر Moto G32

تراشه UNISOC T606 وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. همچنین موتورولا Moto G32 به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز مجهز خواهد شد. این میزان حافظه داخلی برای بسیاری از کاربران کافی نیست. خوشبختانه اما گفته می‌شود که موتو جی ۳۲ از کارت حافظه MicroSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی هوشمند مانند بسیاری از میان رده های اندرویدی از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. همچنین از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

فریم های موتو جی ۳۲

با وجود آنکه زمان زیادی از معرفی دوازدهمین نسخه اندروید می‌گذرد. اما Moto G32 با اندروید ۱۱ به دست کاربران خواهد رسید. همان طور که اشاره شد سه لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی قرار گرفته اند. سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز کنار آن قرار دارند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره دوربین های این دستگاه نداریم. در نهایت لازم به ذکر است که دوربین سلفی موتو جی ۳۲ نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

تصاویر Moto E32 موتورولا به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه منتشر شد

نظر شما درباره Motorola Moto G32 چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی