حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی M51 سامسونگ پس از مدت ها انتظار عرضه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

کاربران گلکسی ام ۵۱ سامسونگ مدت زیادیست که منتظر عرضه آپدیت اندروید ۱۲ هستند. این تلفن هوشمند یک دستگاه میان رده است که موفق به دریافت جدیدترین نسخه اندروید شده. به خاطر داشته باشید که آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی M51 به تازگی منتشر شده و کمی طول می‌کشد که در دسترس تمام کاربران قرار گیرد.

آپدیت اندروید ۱۲ آخرین به روزرسانی بزرگ گلکسی M51 خواهد بود

گلکسی M51 سامسونگ در لیست آپدیت اندروید ۱۲ قرار دارد. اما پس از مدت ها، آپدیت آخرین نسخه اندروید برای این تلفن هوشمند منتشر شده است. سامسونگ هم اکنون به روزرسانی دوازدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید را برای ام ۵۱ عرضه کرده است. بر اساس ادعای وب‌سایت SamMobile، کشور روسیه اولین بازاریست که این بسته به روزرسانی را دریافت می‌کند. آپدیت مذکور دارای نسخه فریمور M515FXXU4DVD1 بوده و در آینده ای نزدیک برای سایر بازارها نیز منتشر خواهد شد.

Galaxy M51

همان‌طور که می‌دانید، اندروید ۱۲ آخرین آپدیت بزرگ این تلفن هوشمند محسوب می‌شود. این تلفن هوشمند در سال ۲۰۲۰ با اندروید ۱۰ عرضه شد. از آنجایی که میان رده های سامسونگ تنها دو آپدیت اندروید را دریافت می‌کنند، این گوشی هوشمند در لیست به روزرسانی اندروید ۱۳ قرار ندارد. البته لازم به ذکر است که به روزرسانی های امنیتی برای Galaxy M51 تا یک سال دیگر عرضه خواهد شد. پس از آن پشتیبانی نرم افزاری این دستگاه به طور کامل به پایان رسیده و به نوعی مهلت تعویض این میان رده یا گوشی های جدیدتر می‌رسد. البته آپدیت های امنیتی برای بسیاری از کاربران اهمیت خاصی نداشته و معمولا پس از دریافت آخرین نسخه اندروید به فکر ارتقاء دستگاه خود می‌افتند.

سامسونگ گلکسی M51 با Snapdragon 730 و باتری 7000 میلی آمپری به قیمت ۳۶۰ یورو در آلمان رونمایی شد

اگر شما کاربر گلکسی ام ۵۱ هستید، اما هنوز موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۲ نشده اید، می‌توانید فایل ایت به روزرسانی را از سطح اینترنت دانلود و به صورت دستی فلش نمایید.

نظر شما درباره Galaxy M51 چیست؟ آیا تجربه کار با این تلفن هوشمند را داشته اید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی