حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی ۱۰ پاور با Snapdragon 680 و قاب پشتی طرح چرم به قیمت ۱۹۵ دلار معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ردمی

خانواده گوشی های اقتصادی Redmi همیشه پرجمعیت محسوب می شود. به تازگی Redmi 10 Power به این خانواده اضافه شده که دستگاه جالبی به نظر می رسد. شیائومی ردمی ۱۰ پاور با Snapdragon 680 و قاب پشتی طرح چرم به قیمت ۱۹۵ دلار معرفی شده است.

شیائومی ردمی ۱۰ پاور

در این خانواده فعلا ۴ عضو را می شناسیم که شامل موارد زیر می شود:

ردمی ۱۰

ردمی ۱۰ پرایم

ردمی 10A

ردمی 10C

و حالا نوبت به ردمی ۱۰ پاور است. طراحی این گوشی با دو عضو آخر مشابه است و این بار Xiaomi به قاب طرح چرم روی آورده است که برای دستگاه اقتصادی می تواند انتخاب خوبی باشد. این دستگاه در ۲ رنگ ارایه می شود که نارنجی و مشکی است.

ردمی ۱۰ پاور

ردمی ۱۰ پاور

شیائومی امروز از Redmi 10 Power در هند رونمایی کرد، نسخه‌ای شیک‌تر از Redmi 10 که در حال حاضر در بازار کشور ما هم وجود دارد. به خاطر داشته باشید که Redmi 10 جهانی با گوشی هندی با همین نام کاملاً متفاوت است.

ارتقاء دیگر در ردمی ۱۰ پاور شامل ظرفیت رم را است که تا 8 گیگابایت می تواند انتخاب شود. این در حالی است که مدل معمولی فقط انتخاب های 4 و 6 گیگابایتی را ارائه می دهد. فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت بوده و با یک اسلات microSD اختصاصی همراه شده است که می توانید از آن برای اضافه کردن حافظه بیشتر استفاده کنید.

اندروید ۱۱ و MIUI 13

به غیر از آن، Redmi 10 Power دارای همان چیپست اسنپدراگون 680 است و همچنان از MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 بهره می‌برد. این گوشی صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با رزلوشن HD+ و محافظ گوریلا گلس 3 به همراه دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت (با 2 مگاپیکسل عمق سنج) و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را از مدل قبلی ارایه می کند. این گوشی با همان باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی همراه است. البته شما فقط یک آداپتور 10 واتی در جعبه دارید.

قیمت ردمی ۱۰ پاور

ردمی ۱۰ پاور ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۱۹۵ دلار در هند ارایه شده است. طبق آنچه می شنویم ممکن است این دستگاه در بازار جهانی به Poco C40 تغییر نام داده شود.

نظر شما درباره ردمی ۱۰ پاور چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، با قیمتی که داره میشه فهمید که نباید ازش انتظار زیادی داشت، چیپست اسنپ680، نباید انتطار داشت بازیهای سنگین روباهاش اجرا کرد، ولی خب باطریش عالیه چون 6000میلی آمپره و دوربین اصلیش که 50 هستش و پشت چرمی، ولی قیمتش فکر نکنم خیلی خوب باشه195 دلار دیگه باید گفت 200 دلار، خب با ذلار28 تومانی ما میشه 5میلیونو600،که 1میلیون دیگه بزاری روش میشه گوشیهای بهتری گرفت مثل سری x3 پوکو که میشه با 6ونیم تا7گرفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)