حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر قالب سری آیفون ۱۴ اندازه و ابعاد هر چهار دستگاه را مشخص می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، رندر، شایعات، موبایل

همانطور که می‌دانید، شرکت‌های تولید کننده مدتی قبل از معرفی و عرضه رسمی محصولات خود، قالب یا کلیشه دستگاه‌ها را برای سازندگان وسایل جانبی ارسال می‌کنند. به تازگی تصویر قالب سری آیفون ۱۴ منتشر شده است که اندازه و ابعاد هر چهار دستگاه را مشخص می‌کند. با ترنجی همراه باشید.

تصویر قالب سری آیفون ۱۴ منتشر شد

گرچه اخبار و شایعات به آرامی در حال انتشار است، اما مطمئنا این روزها به معرفی و عرضه سری آیفون ۱۴ نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم. در اوایل ماه آوریل، ShrimpApplePro، یعنی همان افشاگری که برای اولین بار طراحی جدید بخش جلویی پرچمداران بعدی اپل را افشا کرد، امروز تصاویری مجازی از قالب یا اصطلاحا کلیشه‌های سری آیفون ۱۴ منتشر کرده است.

حالا در اقدامی دیگر وی با یک تصویر بسیار مهم را منتشز کرده است که در این مورد ظاهرا عکسی از ابعاد و اندازه تمامی دستگاه‌های سری آیفون ۱۴ است. این تصویر قالب‌های فلزی هر چهار مدل را با اندازه‌های مربوط به صفحه نمایش آن‌ها نشان می‌دهد و چند فاکتور کلیدی در آن وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد.

اول از همه باید به واضح‌ترین جزئیاتی که قابل مشاهده است اشاره کرد و آن هم چیزی نیست جز اینکه می‌بینیم خبری از وجود یک مدل آیفون ۱۴ مینی نیست که این موضوع شایعات و گزارش‌های قبلی را تایید می‌کند و می‌گوید در سال ۲۰۲۲ شاهد حضور آیفون مینی نیستیم. در عوض، حالا دو دستگاه ۶.۱ اینچی وجود دارد. که احتمالا آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو هستند و دو دستگاه ۶.۷ اینچی دیگر نیز باید آیفون ۱۴ مکس و آیفون ۱۴ پرو مکس باشند.

تصویر قالب سری آیفون ۱۴

تغییر دیگری که به سختی قابل مشاهد هست، افزایش اندازه برآمدگی‌های دوربین هر دو مدل پرو است که این مورد نیز شایعات پیشین را تکرار می‌کند. اندازه بزرگ‌تر به خوبی با گزارش‌های تحلیل‌گر معروف اپل یعنی مینگ چی کو مطابقت دارد. وی قبلا گفته بود دوربین مدل‌های آیفون ۱۴ پرو ۲۵ تا ۳۵ درصد بزرگ‌تر از دوربین موجود در آیفون ۱۳ پرو و آيفون ۱۳ ​​پرو مکس است.

به گفته PhoneArena، در بخش دوربین‌ها گویا سال ۲۰۲۲ سالی است که اپل در نهایت مگاپیکسل دوربین اصلی آیفون را افزایش می‌دهد. برخی منابع آگاه می‌گویند که این بار، پرچمدار اصلی اپل یک دوربین با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. این دوربین در مقایسه با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که هر یک از دوربین‌های اصلی آیفون در شش یا هفت سال گذشته داشته‌اند، بسیار متفاوت خواهد بود.

اطلاعات فاش شده از ShrimpApplePro همچنین می‌گوید که آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس در بخش جلویی دستگاه دارای یک طراحی به شکل بیضی و دایره (به جای ناچ) خواهند بود که این موضوع نیز صحت شایعات قبلی را تقویت می‌کند.با این حال، مدل‌های غیرپرو حداقل تا یک سال دیگر طراحی فعلی خود را خواهند داشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان