حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ‌تاپ ایسوس Zenbook 14X Space Edition با نمایشگر ثانویه رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اولترابوک، ایسوس

ایسوس به تازگی Zenbook 14X OLED Space Edition را به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد اولین لپ‌تاپ ایسوس که به فضا فرستاده شد، عرضه کرده است. این لپ‌تاپ جنبه‌ های ویژه‌ای دارد. بنابراین اجازه دهید مشخصات و ویژگی‌ های آن را در ترنجی بررسی کنیم.

نسخه محدود Asus Zenbook 14X OLED Space Edition با طراحی آینده‌ نگر و الهام‌ گرفته از سفینه فضایی در بیرون ارائه می‌شود. این لپ‌تاپ یک صفحه نمایش 14 اینچی اولد با رزولوشن 2880 در 1800 و با نرخ تازه سازی 90 هرتز، نسبت تصویر 16:10 و پشتیبانی از لمس را به همراه دارد. این صفحه نمایش کاملاً قدرتمند است زیرا 100 درصد DCI-P3 و 133 درصد sRGB را پوشش می‌دهد و نسبت کنتراست 1,000,000:1 دارد. دقت رنگ این صفحه نمایش نیز توسط پنتون تایید شده است. نمایشگر این لپ‌تاپ می‌تواند تا 550 نیت روشنایی داشته باشد و دارای گواهینامه VESA DisplayHDR True Black 500 است.

به غیر از نمایشگر اصلی در جلو، این دستگاه یک نمایشگر 3.5 اینچی ثانویه اولد را نیز روی قسمت پشتی درب خود دارد که می‌تواند انیمیشن‌ها، اعلان‌ها، وضعیت باتری، تاریخ و زمان و متن قابل تنظیم توسط کاربر را نمایش دهد. ویژگی دیگر این لپ تاپ مطابق با استاندارد های فرماندهی سیستم فضایی آمریکا (SMC-S-016A) است که باعث می‌شود در برابر لرزش و دمای بسیار پایین یا بالا مقاوم باشد. این دستگاه نیز با استاندارد های دوام MIL-STD-810H نیز مطابقت دارد.

لپ‌تاپ ایسوس Zenbook 14X Space Edition با نمایشگر ثانویه رونمایی شد

سخت افزار Zenbook 14X Space Edition

در بخش سخت افزار، ASUS ZenBook 14X OLED Space Edition مجهز به Intel Core i9-12900H با 14 هسته و 20 رشته است. در بخش گرافیک، این لپ تاپ گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe را به ارمغان می‌آورد. این پردازنده قدرتمند با 32 گیگابایت رم LPDDR5 و یک SSD 1 ترابایتی PCIe Gen 4 جفت شده است. به عنوان یک لپ‌تاپ 14 اینچی، این دستگاه صفحه کیبورد شماره ها را از دست می دهد، با این حال، صفحه لمسی دستگاه شامل یک پد اعداد مجازی است.

پورت های آن نیز شامل دو پورت تاندربولت 4، USB نوع A و HDMI می‌شود. همچنین جک هدفون و کارت خوان SD نیز در این دستگاه وجود دارد. ایسوس همچنین یک آداپتور اترنت USB Type-A به RJ45 Gigabit نیز در جعبه ارائه کرده است.

لپ تاپ ASUS ZenBook 14X OLED Space Edition از امروز قابل پیش‌سفارش است. در حالی که انتظار می‌رود حمل و نقل سفارشات از سه روز دیگر شروع شود. به نقل از منبع، این لپ تاپ در رنگ و ساختار ویژه‌ای موسوم به “Zero-G Titanium” با برچسب قیمت 1999 دلار در ایالات متحده عرضه می‌شود.

 

نظر شما راجع به لپ تاپ جدید ایسوس چیست؟ آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری