حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولترابوک ایسوس زنبوک اس (Asus Zenbook S) با ناچ بیرونی رسما معرفی شد | CES2019

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | CES 2019، اولترابوک، ایسوس

دوربین یکی از مواردی است که نه تنها موبایل ها را، بلکه اولترابوک ها را نیز از کم حاشیه تر شدن باز داشته و شرکت ها در تلاشند تا این عضو لازم اما مزاحم را به نوعی مدیریت کنند. مثلا اولترابوک ایسر سویفت ۷ که دیشب معرفی شد، دوربین وبکم را درون کیبرد پنهان کرده است که به صورت پاپ آپ باز می شود و در دسترس شما قرار می گیرد. ایسوس اما موبایلی‌طورتر رفتار کرده و کمی آن را تغییر داده است. اولترابوک ایسوس زنبوک اس (Asus Zenbook S) با ناچ بیرونی رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

اولترابوک ایسوس زنبوک اس (Asus Zenbook S)

اولترابوک ایسوس زنبوک اس (Asus Zenbook S)

ایسوس در سری S خانواده زنبوک های خود همیشه متمرکز بر قابل حمل بودن دستگاه است. فاکتورهایی که یک اولترابوک را قابل حمل تر می کند، وزن و ابعاد جمع و جور است. برای آغاز، ایسوس با نمایشگر کم حاشیه حاضر شده تا بتواند نمایشگر بیشتری را در بدنه کوچکتری جای دهد.

حاشیه نمایشگر ۱۳.۹ اینچی اولترابوک ایسوس زنبوک اس (Asus Zenbook S) تنها برابر ۲.۵ میلی متر است که به راحتی لقب کم حاشیه ترین نمایشگر لپتاپ در دنیا را از آن خود می کند. ایسوس برای قرار دادن دوربین وبکم در همان جایی که باید باشد، یعنی بالای نمایشگر، به ادغام دوربین با برآمدگی که برای راحت تر باز شدن درب لپتاپ استفاده می شود رو آورده و به نوعی ناچ بیرونی را ارایه کرده است.

ایسوس اما برای قرار دادن این نمایشگر روی ایسوس زنبوک اس (Asus Zenbook S) جدید باید کمی فداکاری هم بکند. برای مثال آنها رزلوشن 4K را دیگر ارایه نمی کنند. روشنایی و کنتراست و غلظت رنگ این پنل IPS اما کاملا قابل توجه و دوست داشتنی است.

اولترابوک ایسوس زنبوک اس (Asus Zenbook S)

اولترابوک ایسوس زنبوک اس (Asus Zenbook S)

ایسوس اما دوست دارد یک لقب “ترین” دیگر را نیز برای زنبوک اس (Asus Zenbook S) ثبت کند. آن ها می گویند این دستگاه باریک ترین اولترابوک دارای گرافیک مجزاست. ضخامت ۱۲.۹ میلی متری و سیستم تهویه ویژه زنبوک اس (Asus Zenbook S) که در تصویر بالا می بینید دست به دست هم داده تا کارت گرافیک NVIDIA GeForce M150 در آن جای بگیرد. این کارت گرافیک اصلا برای بازی فوق العاده نیست اما قطعا از گرافیک آن‌بورد (روی بورد) اینتل بهتر است.

دو چیپست نسل هشت اینتل مدل های i7-8565U و i5-8265U به همراه ۱۶ گیگابایت LPDDR3 برای انتخاب شما ارایه می شود. سه پورت USB 3.1 که دو عدد آن ها USB C و یکی آن ها USB A است. اینجا می توان طعنه ای به اپل زد که در این ضخمات هم می توان پورت سایز کامل قرار داد!

اولترابوک ایسوس زنبوک اس (Asus Zenbook S)

اولترابوک ایسوس زنبوک اس (Asus Zenbook S)

البته شما می توانید انتخاب ارزان تر نسخه به روز شده ایسوس زنبوک ۱۴ را نیز که انتخاب Core i3-8145U در کنار حافظه رم ۴ یا ۸ گیگایایتی را ارایه می کند را نیز به جای ایسوس زنبوک اس جدید داشته باشید.

هنوز قیمت ایسوس زنبوک اس مشخص نیست اما چیزی حدود ۱۵۰۰ دلار خواهد بود. نظر شما درباره اولترابوک ایسوس زنبوک اس (Asus Zenbook S) با ناچ بیرونی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

حرکت جالبی زده 🤔🤔

CAPCOM

فقط روی اسلیم کردن تمرکز کرده البته نمایشگر جذاب خواهد بود پنل ips باتراکم پیکسل بالا رزولوشن 4k

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)