حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا ۲۰۱۶: ایسوس از نسخه‌ی بروز شده‌ی ذن‌بوک ۳ (ZenBook 3) با پردازنده‌ی کیبی لیک پرده برداشت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

امروز ایفا در نخستین روز آغاز (غیررسمی) خود نسبتا پرچالش بود و اخبار زیادی در خصوص دستگاه‌های مختلف معرفی شده در این کنفرانس منتشر شد. شرکت ایسوس از نسخه‌ی بروزشده‌ی یکی از زیباترین لپ‌تاپ‌های ساخته‌ی شده توسط دست بشر پرده برداشت.

با ترنجی همراه باشید…

ذن‌بوک ۳ نخستین بار در کنفرانس Computex معرفی شد و هم‌اکنون با پردازنده‌ی اسکای لیک در سطح جهان فروخته می‌شود. ایسوس یکی از شرکت‌هایی است که به بروزرسانی سخت‌افزاری دستگاه‌هایش به آخرین نسخه‌ی سخت‌افزاری موجود اهمیت خاصی می‌دهد و در همین راستا در مراسمی که چند ساعت قبل برگزار شد شاهد معرفی ذن‌بوک ۳ با پردازشگر کیبی لیک بودیم.

از نظر ظاهری این لپ‌تاپ تفاوت خاصی با نسخه‌ی قبلی خود ندارد و بیشتر تفاوت این دو دستگاه در کانفینگ قوی تر نسخه‌ی ایفا است. در نسخه‌ی جدید علاوه بر پردازنده‌ی کیبی لیک با مدل Core i7 از ۱۶ گیگابایت رم٬ یک ترابایت حافظه‌ی SSD و ویژگی‌های خاص در اسپیکر نیز رونمایی به عمل آمده است.

این لپ‌تاپ یکی از باریک‌ترین‌ها در جهان است و با سنسور اثر انگشت مخصوص خود می‌تواند در ویندوز هلو نقش مهمی را بازی کند. قیمت این لپ‌تاپ قدرتمند و زیبا از ۱۹۹۹ یورو آغاز می‌شود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا ‌ذن‌بوک ۳ را می‌پسندید؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/asus-zenbook-3-kaby-lake-processors/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com