حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پردازش حالت شب دوربین ویوو X80 Pro بسیار جذاب خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ویوو

سری ویوو X70 پیشرفت های ویژه ای در بخش دوربین داشته است. به نظر می رسد که Vivo می خواهد این راه را ادامه بدهد. امروز یک نمونه تصویر منتشر شده که به ما نشان می دهد ویوو ایکس ۸۰ پرو می تواند خروجی خوبی در بخش دوربین داشته باشد. شما می توانید نمونه تصاویر شب ویوو X80 Pro را در این تصویر ببینید.

ویوو X80 Pro

این دستگاه با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک تجهیز می شود. به لطف تراشه ISP اختصاصی احتمالا عکاسی در فضای تاریک شبانه می تواند خیلی خوب باشد.

همانطور که در تصویر زیر می بینید، دستگاه وسط ویوو ایکس ۸۰ پرو است. این خروجی پیش از ثبت عکس و در پیش نمایش نرم افزار دوربین است که فعلا در هیچ برند دیگری چنین خروجی دیده نمی شود. یعنی پردازش حالت شب در لحظه انجام می شود که پردازش خیلی سنگینی است.

در حقیقت این که پیش از ثبت عکس ببینید چه چیزی را ثبت خواهید کرد می تواند خیلی کمک کننده باشد. امیدواریم این ISP اختصاصی در شرایط دیگر و البته فیلمبرداری هم بتواند مفید باشد.

ویوو X80 Pro

ویوو X80 Pro

همچنین طراحی دوربین را در تصویر اصلی مطلب می بینید. به نظر می رسد که کمی شلخته است ولی ظاهر خیلی بدی ندارد. با این حال ظاهر یکتایی دارد. همچنین لوگو Ziess را اینجا می بینید که حکایت از همکاری این برند آلمانی با ویوو چینی دارد.

طراحی کلی دوربین با گوشی هایی مثل Vivo X Fold و Vivo X Note است که به تازگی معرفی شده و به نظر می رسد می تواند زبان طراحی جدید این برند باشد.

نظر شما درباره ویوو ایکس ۸۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)