حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس نورد N20 با تراشه اسنپدراگون و نمایشگر AMOLED به بازار خواهد آمد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

هنگامی که اولین گوشی های وان پلاس عرضه شد، بسیاری فکر کردند که این برند صرفا بر بازار گوشی های پرچمدار تمرکز کرده و تبدیل به اپل دنیای اندروید خواهد شد. اما می‌دانیم که تنها عرضه گوشی های پریمیوم کافی نیست. و حتی اپل نیز گاهی اقدام به تولید و عرضه دستگاه های ارزان قیمت می‌‌کند. وان پلاس نیز برای عرضه محصولات مقرون به صرفه خود، سری Nord را راه اندازی کرد. هم اکنون مشخصات یکی از گوشی های آینده این سری، یعنی وان پلاس نورد N20 فاش شده است.

وان پلاس نورد N20 از نمایشگر AMOLED ۶۰ هرتزی استفاده می‌کند

با آنکه می‌دانیم سری نورد وان پلاس برچسب قیمتی مقرون به صرفه ای خواهند داشت، اما در جدیدترین گزارشات ادعا شده است که Nord N20 از تراشه اسنپدراگون و صفحه نمایش امولد برخوردار خواهد بود. وان پلاس در ایالات متحده بسیار محبوب است. سری Nord از زمان N10 و N100 بسیار پرفروش بوده اند. همچنین، این شرکت در سال گذشته بیش از ۲۰۵ میلیون گوشی Nord را در ایالات متحده به فروش رساند.

رندر وان پلاس نورد ان ۲۰

صفحه نمایش جدیدترین گوشی هوشمند مقرون به صرفه وان پلاس دارای اندازه ۶.۴۳ اینچی با رزولوشن FullHD+ خواهد بود. نوع پنل استفاده شده نیز از موهع امولد است. متاسفانه اما خبری از نرخ های رفرش بالا نبوده و نورد ان ۲۰ به همان رفرش ریت ۶۰ هرتزی اکتفا کرده است. با این حال، صفحه نمایش امولد، امکان استفاده از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر را برای این دستگاه فراهم کرده است.

وب‌سایت GSMArena نیز در گذشته تأکید کرده بود که وان پلاس نورد N20 از صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی برخوردار خواهد بود. اما منبع مذکور ادعا می‌کند که صفحه نمایش این دستگاه از رفرش ریت ۹۰ هرتزی برخوردار است! اما همانطور که در پاراگراف بالا اشاره شد، گزارشات جدید رفرش ریت صفحه نمایش را همان عدد ۶۰ هرتز ذکر کرده اند.

رندر وان پلاس نورد ان ۲۰

نسل قبلی این تلفن هوشمند با برچسب قیمتی ۲۹۹ دلاری عرضه شد. رقیب نسل جدید گوشی های نورد سامسونگ A33 محسوب می‌شود که علاوه بر برخورداری از پنل AMOLED، رفرش ریت ۹۰ هزتزی را نیز در اختیار کاربر خواهد گذاشت. با این رقبای دیگر مانند موتورولا و تی سی ال اصلا گوشی میان رده ای که مجهز به صفحه امولد باشد، تولید نمی‌کنند.

گزارش اخیر وب‌سایت GizChina ادعا می‌کند که وان پلاس نورد N20 نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ تأمین خواهد کرد. این تراشه به راحتی جوابگوی کار های روزمره خواهد بود. اما مشخصا قابل مقایسه با سری ۸ کوالکام نیست. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. با وجود معرفی OxygenOS 12، اما این گوشی میان رده به طور پیش فرض به نسخه یازده این رابط کاربری مجهز خواهد شد.

وان پلاس نورد N10 5G با نمایشگر ۹۰ هرتز و Snapdragon 690 به قیمت ۳۲۹ یورو رسما معرفی شد

در قاب پشتی این دستگاه دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و اولتراواید ۸ مگاپیکسلی قرار خواهند گرفت. مدیر اجرایی وان پلاس فاش کرده است که Nord N20 از شارژ سریع SuperVooc ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. البته ممکن است نسخه عرضه شده در آمریکا دارای توان شارژ کمتری باشد‌. منابع دیگر بر همین اساس ادعا می‌کنند که نورد ان ۲۰ از شارژ سریع ۳۰ واتی برخوردار خواهد بود. اعتقاد بر این است که OnePlus Nord N20 نسخه آمریکایی Nord 2 باشد. با این حال، از نظر طراحی، تفاوت های قابل توجه زیادی وجود دارد. مخصوصاً وقتی می‌بینیم که پنل های پشتی این دو تفاوت زیادی دارند.

وان پلاس ادعا می‌کند که دستگاه های سری نورد در بازار های آمریکای شمالی، اروپا و هند، عملکرد عالی و قیمتی رقابتی خواهند داشت. نظر شما چیست؟ آیا تجربه استفاده از گوشی های هوشمند وان پلاس را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی