حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید گلکسی بادز 2 پشتیبانی از صدای 360 درجه را به این ایربادز می‌آورد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

سامسونگ به‌تازگی آپدیت جدیدی را برای گلکسی بادز 2 منتشر کرده است که قابلیت صدای فراگیر 360 درجه و همچنین افزایش کیفیت تماس و بهبود اتصال بلوتوث را به این دستگاه می‌آورد. این ایربادز درحال‌حاضر آخرین مدل از هدفون‌های بی‌سیم این شرکت محسوب می‌شود و با وجود اینکه یک سال از زمان عرضه آن گذشته، غول کره‌ای هنوز جانشین این محصول را معرفی نکرده است.

آپدیت جدید گلکسی بادز 2 با پشتیبانی از صدای 360 درجه

بسیار خوب است که می‌بینیم این شرکت همچنان به بهبود ویژگی‌های ارائه‌شده توسط جدیدترین هدفون‌های بی‌سیم خود ادامه می‌دهد. آخرین به‌روزرسانی Galaxy Buds 2 که دیروز منتشر شده است، ویژگی‌ای را ارائه می‌کند که عدم حضور آن در این دستگاه بسیار حس می‌شد: صدای 360 درجه.

این به‌روزرسانی همچنین نسخه سیستم‌افزار گلکسی بادز 2 با کد R177XXU0AVC8 را ارائه کرده و با حجمی در حدود 3 مگابایت منتشر می‌شود. در اسکرین‌شات مربوط به صفحه آپدیت این محصول، تغییرات رسمی و اضافه‌شدن چند ویژگی جدید به گلکسی بادز 2 مشخص شده است.

در این میان، مهم‌ترین قابلیت افزوده‌شده جدید، صدای فراگیر 360 درجه است که پیش‌تر در Galaxy Buds Pro دیده بودیم. این ویژگی تجربه صدایی «شبیه تئاتر» را فراهم می‌کند زیرا کاربر اساساً می‌تواند احساس کند که صدا از کدام به‌گوش می‌رسد.

آپدیت جدید گلکسی بادز 2 با پشتیبانی از صدای 360 درجه

آپدیت جدید گلکسی بادز 2 با پشتیبانی از صدای 360 درجه

به‌روزرسانی امروز همچنین کیفیت تماس را نیز بهبود می‌بخشد. این قابلیت جدید بسیار خوشایند خواهد بود. حتی اگر گلکسی بادز 2 کیفیت تماس بسیار بهتری نسبت به مدل قبلی خود ارائه بدهد، همیشه مشاهده ارائه بهبود بیشتر این عملکرد مهم بسیار عالی است. درنهایت، اتصال و پایداری بلوتوث برای ارائه تجربه کاربری بهتر بهبود یافته است.

به‌روزرسانی Galaxy Buds 2 درحال‌حاضر در بازارهای خاصی منتشر شده است. ناگفته نماند که انتظار می‌رود آپدیت جدید به‌زودی به مناطق دیگر نیز راه پیدا کند. کسانی که دارای یک جفت ایربادز گلکسی بادز 2 هستند، باید به‌زودی اعلان به‌روزرسانی را در دستگاه خود مشاهده کنند.

نظر شما پیرامون به‌روزرسانی جدید گلکسی بادز 2 با پشتیبانی از صدای 360 درجه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی