حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات اوپو +Find X5 Pro احتمال معرفی این گوشی را تقویت می‌کند

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، شایعات

اوپو به‌تازگی دو گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی Find X5 و Find X5 Pro را برای بازارهای جهانی معرفی کرده است. این کمپانی در چین نیز از مدل دیگری از این سری با نام Find X5 Pro Dimensity Edition رونمایی کرد. حال به‌گفته‌ی یک افشاگر چینی، یک مدل پیشرفته‌تر با نام اوپو +Find X5 Pro نیز ممکن است در کار باشد؛ چراکه اخیرا مشخصات این دستگاه به بیرون درز پیدا کرده است.

مشخصات اوپو +Find X5 Pro

بر اساس اطلاعات منتشرشده، +OPPO Find X5 Pro دارای صفحه‌نمایش 6.78 اینچی AMOLED E6 با لبه خمیده است که وضوح +Quad HD، رفرش‌ریت 120 هرتز و پشتیبانی از فناوری LTPO را ارائه می‌دهد. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و تراشه MariSilicon X NPU، حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 نیز بهره می‌برد.

این گوشی لوکس همچنین دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع 150 واتی UltraVOOC پشتیبانی کرده و فناوری شارژ بی‌سیم AirVOOC را نیز دارا می‌باشد. +Find X5 Pro احتمالاً با سیستم‌عامل اندروید 12 و ColorOS 12.1 به‌صورت ازپیش‌نصب‌شده عرضه خواهد شد.

مشخصات اوپو +Find X5 Pro

مشخصات اوپو +Find X5 Pro

در بخش دوربین، با شروع از لنز سلفی، انتظار می‌رود این گوشی دارای یک سنسور 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 باشد. پنل پشتی آن نیز دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX789 با لرزشگیر اپتیکال 5 محوره، لنز فوق‌عریض با سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 و لنز اولترا تله‌فوتو پریسکوپ OmniVision OV64B با سنسور 64 مگاپیکسلی و پشتیبانی از زوم 5 برابری اپتیکال به‌همراه لرزشگیر OIS است.

این دستگاه ممکن است با ویژگی‌های دیگری مانند محافظ نمایشگر Gorilla Glass Victus در جلو و عقب، لبه کناری‌ از جنس آلیاژ آلومینیوم سری 6، بلندگوهای استریو دوگانه، موتور ویبره محور x، اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر اولتراسونیک، NFC و سنسور IR و پشتیبانی از گواهینامه IP68 همراه باشد. درحال‌حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه +Find X5 Pro وجود نداشته اما افشاگر مطلع گمانه‌زنی کرده است که این گوشی می‌تواند 6999 یوان (1100 دلار) برای نسخه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی قیمت داشته باشد.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات احتمالی گوشی پرمیوم اوپو +Find X5 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، واقعا عجب گوشی غولی هستش این سریoppo,واقعا بعضی از مشخصاتش عالیه، آلمنیوم سری 7 برای لبه ها، صفحه نمایشE6LTPOوQoadHD+, محفظ صفحه ویکتوس،چیپست، تراشهnpu اختصاصی، شارژ150وات، دوربین های خوب 2تا50مگاپیکسلی و1عدد64مگاپیکسلی که دوتاشون لرزشگیرهم داره فقط ایکاش زومش 10 و100 برابری هم داشت مثلs21الترا،سلفی هم که 32 هستش خوبه، گواهینامه ضدآبip68,خب دیگه چی میخواییم از یه گوشی، قیمتشم با دلار27 تومانی فکر کنم میشه 28 و500، برای نسخه256 گیگ،حالاباید دید 128 هم داره یا نه؟ و اینکه این قیمت برای بازار خودشون یعنی چین هستش یا نه، که امیدوارم قیمت جهانی باشه چون بیشتر بخواد بشه فکر نکنم ارزشی داشته باشه، تازه همین قیمت هم یجورایی زیاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی