حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ برگزاری رویداد Build 2022 توسعه‌دهندگان مایکروسافت مشخص شد: 3 تا 5 خرداد 1401

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

کمپانی مایکروسافت امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان این شرکت Build 2022 در تاریخ 24 لغایت 26 ماه می (3 تا 5 خردادماه 1401) برگزار خواهد شد. اطلاعات مربوط به این رویداد که قرار است به‌صورت مجازی برگزار شود، در وب‌سایت رسمی این شرکت ظاهر شده است.

تاریخ برگزاری رویداد Build 2022 مایکروسافت

مایکروسافت این رویداد را به‌عنوان تمرکز بر توسعه حول محور توسعه‌دهندگان تبلیغ می‌کند. در اینجا سه ​​مورد ویژه ذکر شده که این شرکت بر روی Build امسال متمرکز شده است، همان‌طور که در صفحه اعلام رویداد آمده:

انتظار می‌رود که به‌زودی یک برنامه جلسه بیلد 2022 منتشر شود که در آن جزئیات کنفرانس و زمان آن انجام می‌شود. اگرچه این رویداد عمدتاً بر توسعه‌دهندگان متمرکز است و بیشتر برای ابزارها، برنامه‌ها و سرویس‌های سازنده جذاب خواهد بود، گاهی اوقات اطلاعاتی در Build وجود دارد که برای مصرف‌کنندگان عمومی نیز جذاب است، مانند اخبار مایکروسافت تیمز. همچنین منتظر اطلاعات تازه برای محصولاتی مانند Visual Studio و اخبار مربوط به پروژه‌های مرتبط با Windows و Azure باشید.

برنامه جلسات بیلد 2022 هنوز منتشر نشده است، اما به‌احتمال‌زیاد ساختار کنفرانس مانند سال‌های گذشته خواهد بود. ابتدا، یک جلسه افتتاحیه با ارائه توسط مدیرعامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، برگزار خواهد شد. این احتمال وجود دارد که تمام اخبار مهم در این بخش از رویداد اعلام شود. جلسات فنی در مورد ویژگی‌های جدید مختلف در ویندوز، Edge ،Azure ،Visual Studio و غیره نیز دنبال می‌شود.

تاریخ برگزاری رویداد Build 2022 مایکروسافت

تاریخ برگزاری رویداد Build 2022 مایکروسافت

شما می‌توانید مستقیماً و به‌صورت مجازی در Build شرکت کنید یا منتظر باشید تا ما در مورد هرگونه اطلاعیه‌های بزرگ مرتبط با توسعه‌دهندگان یا کاربران گزارشی را ارائه کنیم.

همچنین شما می‌توانید در اواخر آوریل برای بیلد مایکروسافت امسال با قیمت پایین ثبت‌نام کنید. رویداد Build 2022 همانند سال 2021 مجازی خواهد بود و از 24 تا 26 ماه می‌ برگزار می‌شود.

ضمناً کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل (Google I/O 2022) که از 11 تا 12 می برگزار می‌شود نیز عمدتاً به‌صورت مجازی خواهد بود و تنها کارمندان گوگل و همچنین برخی از شرکای این کمپانی می‌توانند در آن شرکت کنند.

نظر شما پیرامون برگزاری رویداد توسعه‌دهندگان مایکروسافت Build 2022 و عنوان قابل‌معرفی در آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی