حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ و مارک ۲ به زودی ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سونی

ژاپنی ها در تلاش برای ارایه آپدیت Android 12 هستند. آپدیت اندروید ۱۲ اکسپریاهای سونی آهسته و پیوسته در حال ارایه است. پس از پرچمدارها خبر خوب این است که آپدیت اندروید ۱۲ سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ و مارک ۲ به زودی ارایه می شود.

آپدیت اندروید ۱۲ سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳

آپدیت اندروید 12 سونی در حال حاضر به اکسپریا 5 مارک III و اکسپریا 1 مارک III رسیده است و اکنون این شرکت تمرکز خود را به گوشی های میان رده خود معطوف کرده است. جدیدترین پست اینستاگرام Sony نشان می دهد که جدیدترین سیستم عامل گوگل به زودی به اکسپریا ۱۰ مارک ۲ و اکسپریا ۱۰ مارک ۳ عرضه خواهد شد.

اکسپریا ۱۰ مارک ۳

اکسپریا ۱۰ مارک ۳

اوایل این ماه سونی یک به‌روزرسانی پایدار اندروید 12 را برای پرچمدار 2020 خود یعنی Xperia 5 II ارائه کرد، بنابراین ممکن است شاهد عرضه آن برای گوشی‌های میان رده در ماه جاری میلادی باشیم.

نکته قابل توجه این است که Xperia 10 II یک گوشی ارزان قیمت از ۲ سال پیش است، بنابراین دریافت اندروید 12 پس از عرضه با اندروید 10 قابل تحسین است. با این حال، خبری از آپدیت Xperia 10 III Lite نیست. سال گذشته آپدیت اندروید ۱۱ اکسپریا ۱۰ مارک ۲ ارایه شده بود.

اکسپریا ۱۰ مارک ۲ و مارک ۳ گوشی های اقتصادی سونی با نمایشگر OLED هستند که در مارک ۳ شما اتصال 5G را هم دارید. برای آشنایی بیشتر با آن ها می توانید مطالب زیر را بخوانید:

سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۲ با نمایشگر اولد و اسنپدراگون ۶۶۵ رسما معرفی شد

سونی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ با Snapdragon 690 5G و نمایشگر OLED رسما معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)