حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Active رسما اعلام شد: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

یک گجت پوشیدنی جدید از شیائومی در راه است. امروز تاریخ معرفی ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Active رسما اعلام شد و ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود. همانطور که در تصویر غیررسمی مشخص است این یک ساعت با طراحی دایره ای خواهد بود.

ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Active

شایعه شده بود ساعت شیائومی اس ۱ اکتیو که هفته گذشته لو رفته بود، در ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ به طور رسمی عرضه می شود. خب، این شایعه درست از آب در آمد زیرا شیائومی امروز اعلام کرد که ساعت S1 Active را سه شنبه این هفته در همان رویدادی که در آن شیائومی 12 در رونمایی جهانی خواهد شد، معرفی خواهد کرد. گوشی های هوشمند سری ۱۲نیز اولین عرضه جهانی خود را خواهند داشت.

پوستر رونمایی ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Active

پوستر رونمایی ساعت هوشمند شیائومی Watch S1 Active

شیائومی با پوستر رونمایی چیزی در مورد خود واچ اس ۱ اکتیو به ما نمی‌گوید، اما تصویری که در توییتر به اشتراک گذاشته است نشان می‌دهد که بند‌های ساعت هوشمند حداقل در شش رنگ شامل سفید، آبی و مشکی عرضه می‌شوند که گزارش لو رفته قبلی از طراحی را تایید می‌کند.

چند ماه پیش شیائومی Watch S1 را در چین عرضه کرد، اما مشخص نیست که آیا این ساعت سه شنبه این هفته در سطح جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

در هر صورت، با توجه به اینکه این رویداد تنها ۲ روز باقی مانده است، انتظار زیادی برای دانستن همه چیز در مورد محصولات شیائومی که برای بازارهای بین المللی معرفی خواهند شد وجود ندارد.

Watch S1 شیائومی معرفی شد؛ عمر باتری 12 روزه در قلب یک طراحی دایره‌ای!

منتظر ساعت هوشمند Xiaomi هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)