حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی Redmi 10C شیائومی را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی

بیست و ششم این ماه ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۱ در هند ارایه می شود اما طبق شایعات جدیدی که امروز منتشر شده است، این برند فرعی شیائومی همچنین مشغول کار بر روی دستگاه بسیار مشابهی است که به زودی به سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. این دستگاه ردمی ۱۰ سی است. بیاید با هم طراحی Redmi 10C شیائومی را ببینیم.

طراحی Redmi 10C شیائومی

ردمی 10C احتمالا دارای یک پردازنده هشت هسته ای است که با یک پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 همراه شده است. مدل دقیق تراشه ردمی ۱۰ سی مشخص نیست اما در هند انتظار می‌رود که Redmi 10 دارای تراشه Snapdragon 680 باشد.

ردمی 10C

ردمی 10C

این شایعه ادعا می کند که تنها تفاوت بین Redmi 10C و Redmi 10 مدل ۲۰۲۱ برای هند همین تراشه است، در غیر این صورت باقی مشخصات یکسان است. این یعنی ردمی 10C دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با وضوح 720 در 1600 پیکسل، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین عمق سنح 2 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که به احتمال زیاد از شارژ 18 واتی پشتیبانی می کند.

گوشی شیائومی Redmi 10C ظاهراً در هنگام ورود به اروپا قیمتی در حدود 150 تا 200 یورو خواهد داشت و تنها در یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. شما می توانید این دستگاه را در رنگ های خاکستری، سبز و آبی انتخاب کنید.

به هر صورت این یک شایعه است. نظر شما درباره ردمی ۱۰ سی احتمالی شیائومی چیست؟ طراحی قاب بزرگ دوربین آن از دور شما را به یاد گوشی خاصی انداخت؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)