حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک آیفون SE 2022 اپل این گوشی را بالاتر از گلکسی S22 Ultra قرار می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، بنچمارک

کمپانی اپل روز سه‌شنبه از نسل سوم آیفون SE خود با همان طراحی قدیمی رونمایی کرد. برخلاف ظاهر دستگاه اما، مشخصات داخلی آن پیشرفت قابل‌توجهی داشته است. آیفون SE 2022 با جدیدترین و بهترین چیپست موبایل حال‌حاضر اپل، A15 Bionic، عرضه می‌شود که در سری آیفون 13 استفاده شده است. این بدان معناست که آیفون مقرون‌به‌صرفه همان سطح عملکرد عالی آیفون 13 پرو مکس را ارائه می‌دهد. بااین‌حال، ممکن است تعجب‌برانگیز باشد، اما آیفون SE 2022 در بنچمارک ها، گلکسی S22 Ultra سامسونگ را نیز شکست می‌دهد.

بنچمارک آیفون SE 2022 اپل

شماره شناسه مدل آیفون SE 2022 جدید، “iPhone 14,6” می‌باشد که امتیاز Geekbench آن اکنون منتشر شده است. بنچمارک آیفون جدید امتیاز تک‌هسته‌ای 1695 و امتیاز چندهسته‌ای 4021 را نشان می‌دهد. این امتیازات تقریباً با آیفون 13 در 1672 و 4481 برای امتیازات تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای برابر می‌باشد. جالب است که می‌بینیم اپل تراشه پرچمدار سری A را به آیفون ارزان‌قیمت خود اضافه کرده است.

قسمت شگفت‌انگیزتر، این واقعیت است که آیفون SE 2022 ارزان‌قیمت اپل در بنچمارک‌ها، گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ را نیز شکست می‌دهد. گلکسی اس 22 اولترا دارای امتیاز تک‌هسته‌ای 1232 و امتیاز چندهسته‌ای 3433 است. درحالی‌که این دو دستگاه مجموعه‌ای از امکانات خاص خود را ارائه می‌دهند، هنوز هم شگفت‌آور است که ببینیم ارزان‌ترین آیفونی که اپل می‌فروشد، عملکرد بهتری از پرچمدار Galaxy S22 Ultra سامسونگ دارد.

بنچمارک آیفون SE 2022 اپل

بنچمارک آیفون SE 2022 اپل

اپل قیمت آیفون SE 2022 خود را نسبت به نسل پیش، 30 دلار افزایش داده و اکنون آن را با قیمت 429 دلار به‌فروش می‌رساند. بااین‌حال، طراحی دستگاه نقش اصلی را برای کاربران ایفا می‌کند و ما فقط آرزو می‌کنیم که ای‌کاش اپل طراحی مشابه آیفون XR را برای این گوشی اتخاذ کرده بود. ممکن است اپل از طراحی آیفون XR در نسخه‌های بعدی آیفون SE استفاده کند. درحالی‌که آیفون SE 2022 در بنچمارک‌ها امتیاز بهتری کسب می‌کند، مهم است که بدانید عملکرد آن در دنیای واقعی ممکن است متفاوت باشد. به‌محض اینکه این گوشی در دسترس عموم قرار گرفت، مقایسه عملکرد آن با سایر دستگاه‌ها ارائه خواهد شد.

علاوه‌بر این، اپل عمر باتری آیفون SE 2022 خود را نیز افزایش داده است. درحالی‌که اندازه باتری به‌میزان ناچیزی افزایش یافته، تراشه A15 Bionic نیز در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر، بهره‌وری بیشتری دارد و به دوام دستگاه کمک می‌کند.

اپل تا جایی که به تراشه‌های خود مربوط می‌شود، در جهت درستی حرکت می‌کند. تراشه A15 Bionic عملکرد بسیار بهتری را در مقایسه با هر چیپ موبایل موجود در بازار ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، این شرکت با تلاش خود در تراشه‌های سری M نیز، به‌تدریج از اینتل دوری می‌کند.

نظر شما در مورد بنچمارک های آیفون SE 2022 و پیشی گرفتن آن از پرچمدار سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BlackPanther

مهم درون هر دوی این دستگاه‌هاست و نبرد پردازنده‌ها! چه SE3 چه Pro Max تفاوتی نیست وقتی قلب هر دوتاشون A15 ست. همون نتیجه‌ی قبلی اینجا هم صادقه.

Mahdi

چه فایده ، وقتی یه گوشی با حاشیه های بی نهایت داری ، وقتی همیشه باید پاوربانک همراهت باشه ، وقتی ۴۳۰ دلار میدی صفحه ال سی دی میگیری ، وقتی نمیتونی ببشتر از ۶۰ فریم تو بازی ها بگیری قدرت بیشتر به چه دردی میخوره

rad 007

البته امتیاز تک هسته ای نسخه اگزینوس گالکسی اس ۲۲ اولترا در گیک بنچ اندازه پوکو اف ۳ هشت میلیون تومانی هم نیست این امتیاز بالا مال نسخه اسنپ دراگون هست.. سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ هم کم کم داره توی گوشی های میان رده و پایین رده ارزان قیمت استفاده میشه!!!! جایی که از اول هم به آنجا تعلق داشتند!!!! من بعد هم بهتره پردازنده اگزینوس خودش را توی میان رده ها استفاده بکنه نه پرچمداران!!!!!
به نظر شما سود فروش سامسونگ توی گوشی مثل اس ۲۱ اف ای به پول ما چقدر است!!!!!!؟؟؟؟ صد در صد دور و بر ۱۲ میلیون تومان!!!! برای یک گوشی ۱۸ میلیونی!!!!! کاملآ معلومه شارژر که نداره..بدنه هم پلاستیک هست!!!! مثل همیشه!!!! پردازنده هم اگزینوس ارزان شده است

rad 007

البته این آیفون اس ای هم به درد نمیخوره….. مگه چیو میخان تو گوشی اجرا کنند…

ali karimi

سلام، درسته که از لحاظ تراشه عالیه، ولی خب طراحی، صفحه نمایش کوچیک، حاا ال سی دی،بودنش اشکال نداره، بعدش دوربین تکی، اینا ضعفش هستش، البته از نظرمن، شاید کسی دیگه نظر دیگه ای داشته باشه،ولی خب خیلی ها همه اینارو فدای این میکنن که فقط گوشی دستشون باشه که اسمش اپل هستشو کلاس داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی