حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده ردمی نوت 12 در فصل دوم 2022 با طراحی شاخص معرفی می‌شوند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

مدت زیادی از معرفی گوشی های هوشمند سری ردمی نوت 11 در بازار ها نمی‌گذرد که ما حالا اخبار خانواده ردمی نوت 12 را در ترنجی داریم. عمیقاً پیداست که شیائومی به خانواده های پرجمعیتی که سریعاً با خانواده های پرجمعیت جدید تعویض می‌شوند اعتقاد راسخ دارد! از طرفی در این روابط پیچیده خانوادگی، اخیراً Redmi Note 11S 5G نیز در پایگاه داده FCC مشاهده شده است که احتمالاً به زودی معرفی خواهد شد. اما بیایید بر روی نسل آینده ردمی نوت تمرکز کنیم و فعلاً اخباری که مبنی بر برنامه ریزی ردمی برای معرفی خانواده ردمی نوت 12 در بهار سال 1401 منتشر شده است را در ترنجی مورد بررسی قرار دهیم.

خانواده ردمی نوت 12 در فصل دوم 2022 با طراحی شاخص معرفی می‌شوند

خانواده ردمی نوت 12 در فصل دوم 2022 با طراحی شاخص معرفی می‌شوند

Redmi Note 12 پس از K50 از راه می‌رسد

افشاگر محبوب‌ چینی Digital Chat Station، امروز پستی را در شبکه اجتماعی چینی ویبو راجع به خانواده ردمی نوت 12 به اشتراک گذاشته است. او می‌گوید ردمی پس از اتمام رویداد معرفی گوشی‌ های هوشمند سری K50، بر روی سری Redmi Note 12 تمرکز خواهد کرد. این برند تاکنون تنها گوشی خانواده ردمی K50 را با نام K50 Gaming Edition در بازار چین معرفی کرده است. اما هنوز گوشی‌ های K50 و K50 Pro و K50 Pro plus را عرضه نکرده است.

منبع اطلاعاتی می‌گوید که سری Redmi Note 12 در سه ماهه دوم سال 2022، یعنی بین آوریل تا ژوئن عرضه خواهند شد که معادل با بهار سال 1401 خواهد بود. با توجه به اینکه در اسفند ماه هستیم و هنوز تا بهار 1401 مدتی باقی مانده است. انتظار داریم بعد از شروع سال 1401 اطلاعات بیشتری در مورد سری ردمی نوت 12 منتشر شود. تاکنون، ما می دانیم که سری نوت 12 دارای نام رمز L16 است. همچنین نسخه دیگری با رمز L16U دارد که می تواند دستگاه رده بالاتر این خانواده باشد و احتمالاً Redmi Note 12 Pro Plus نام بگیرد.

تاریخ معرفی ردمی نوت ۱۲ شیائومی نزدیکتر از چیزی است که فکر می کنید

شما از خانواده ردمی نوت 12 چه انتظاراتی دارید؟

جالب است که ببینیم شیائومی در این مدت کوتاه تصمیم دارد چه تغییراتی را در دستگاه‌ های Redmi Note 12 در مقایسه با خانواده فعلی ردمی نوت ارائه کند. امیدوارم یک طرح نامگذاری و معرفی با نظم‌تر در سراسر جهان باشد! البته یک چیپست اسنپدراگون 778G به جای دیمنسیتی 920 در دستگاه رده بالا هر مناسب به نظر می‌رسد.

 

به ما بگویید که شما از ردمی نوت 12 چه انتظاراتی دارید؟ دستگاه‌ های ردمی نوت نسل بعدی با چه مشخصاتی عرضه شوند، برای شما مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری