حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زنده گلکسی A53 سامسونگ فاش شد: پشتیبانی از ضبط ویدیو 8K؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ میان‌رده‌های جدید سری A خود را به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه کند. پیش از معرفی رسمی، تاکنون شماری از مشخصات و طراحی گوشی گلکسی A53 فاش شده است. حال اخیرا، افشاگر مشهور، Roland Quandt، تصاویر زنده گلکسی A53 مربوط‌به بازار کرواسی را به‌اشتراک گذاشته است که مشخصات کلیدی آن را نیز شامل می‌شود.

تصاویر زنده گلکسی A53 سامسونگ

در قسمت پایین تصاویر گلکسی A53، آدرس وب‌سایت Kujemprodajem.com نشان داده شده است. پنل جلویی دستگاه میزبان یک صفحه‌نمایش است که سوراخ نمایشگر آن در قسمت مرکزی جای گرفته و در زیر آن نیز، اسکنر اثرانگشت اپتیکال گوشی تعبیه شده است. قسمت پشتی گوشی با تنظیمات دوربین چهارگانه و فلاش LED در گوشه سمت چپ بالا، ظاهری ساده دارد. این لیست هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه ارائه نکرده است. همچنین درحالی‌که در تصاویر زنده قابل‌مشاهده نیست، چندی پیش تصاویری را از قاب دستگاه منتشر کردیم که از عدم تعبیه جک 3.5 میلی‌متری صدا در این گوشی میان‌رده حکایت داشت.

گلکسی A53 دارای نمایشگر 6.5 اینچی S-AMOLED با وضوح +Full HD، نسبت تصویر 20:9، رفرش‌ریت 120 هرتز و محافظ گوریلا گلس 5 است. همچنین چیپست اگزینوس 1280 سامسونگ، قدرت این گوشی را با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تأمین می‌کند.

تصاویر زنده گلکسی A53 سامسونگ

تصاویر زنده گلکسی A53 سامسونگ

گلکسی A53 از دوربین سلفی با سنسور 32 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. دوربین چهارگانه پشتی آن نیز دارای یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، لنز فوق‌عریض با سنسور 12 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج 5 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

همچنین طبق گزارش‌ها، سنسور اصلی دوربین پشتی می‌تواند ویدیوهایی با نرخ 8K 24 FPS و 4K 60 FPS ضبط کند که درصورت صحت این مورد، این اولین گوشی سری گلکسی A است که توانایی ضبط چنین رزولوشنی را داراست.

گلکسی A53 همچنین دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است که ظاهراً از شارژ 25 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های شایعه‌شده آن می‌توان به بلندگوهای استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos و بدنه مقاوم در برابر گردوغبار و آب با گواهینامه IP67 اشاره کرد. به غیر از مدل سفید نشان داده شده در بالا، این دستگاه احتمالاً در رنگ‌های دیگری مانند مشکی، آبی و نارنجی عرضه می‌شود. قیمت شایعه‌شده برای نسخه 6 گیگابایتی + 128 گیگابایتی در اروپا نیز احتمالا 469 یورو خواهد بود.

دیدگاه شما پیرامون طراحی و مشخصات گلکسی A53 سامسونگ در تصاویر زنده فاش‌شده از آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

8k اونم ۲۴ فریم بدون ois به چه دردی میخوره. نه تلوزیونی اینجا هس حتی تو دنیام تعدادش انقد نیست که ،همه بتونن تهیه کنن چون قیمتشون خیلی بالاس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی