حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A53 سامسونگ را در رنگ های جدید آبی و نارنجی آن ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

با نزدیک شدن به پایان فصل اول سال 2022، سامسونگ خود را برای معرفی آخرین مدل از گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری گلکسی A خود آماده می‌کند. پیرامون این گوشی‌ها تاکنون اطلاعات زیادی به بیرون درز پیدا کرده است که به مشخصات و طراحی آن‌ها اشاره دارد. پس از انتشار رندرهای اولیه عضو میانی این سری با نام گلکسی A53 5G، حال به‌تازگی طراحی نهایی این گوشی در رنگ های کاملا جدید آبی آسمانی و نارنجی مایل به کرمی ظاهر شده است.

رنگ های جدید گلکسی A53 سامسونگ

رندرهای گلکسی A53 5G پیش‌تر در رنگ‌های سفید و مشکی فاش شده بود، اما این بار WinFuture نگاه دقیق‌تری به گزینه‌های رنگ نارنجی و آبی این دستگاه ارائه کرده است.

این رندرهای جدید با رندرهای پیشین که مدتی قبل منتشر شده بود، کاملا سازگار است. به‌نظر می‌رسد این گوشی هنوز هم طراحی تقریباً مشابهی در مقایسه با گلکسی A52 فعلی دارد. تنها تفاوت‌های قابل‌توجه با گوشی حال‌حاضر، جزیره قاب دوربین آن است که این بار برجستگی بسیار نرم‌تری نسبت به پنل پشتی دارد. مورد دیگر، حذف جک 3.5 میلی‌متر صدا از این دستگاه است که با این تصمیم، اکنون هیچ‌کدام از میان‌رده‌های سری A سامسونگ نیز از جک هدفون برخوردار نیستند.

رنگ های جدید گلکسی A53 سامسونگ

رنگ های جدید گلکسی A53 سامسونگ

رنگ‌های جدید این گوشی کاملا تمیز به‌نظر می‌رسند و رنگ آبی آن به‌طور محسوسی نسبت به آبی استفاده‌شده در گلکسی A52، روشن‌تر است. مدل نارنجی این گوشی هوشمند نیز رنگ روشنی دارد و باعث می‌شود تم هلویی بیشتری نسبت به نارنجی سنتی داشته باشد.

گفته می‌شود تاکنون، گلکسی A53 5G دارای نمایشگر 6.52 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و رفرش‌ریت 120 هرتز است.

این دستگاه مجهز به یک تراشه میان‌رده سامسونگ با نام Exynos 1200 بوده که دارای دو هسته با عملکرد بالا و فرکانس 2.4 گیگاهرتز و شش هسته بهره‌وری با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز خواهد بود. پردازش گرافیکی این تراشه نیز برعهده واحد Mali G68 می‌باشد. همچنین این گوشی در دو نوع 6 و 8 گیگابایتی از حافظه رم و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که می‌توان ظرفیت ذخیره‌سازی آن را تا 1 ترابایت با کارت microSD افزایش داد.

گفته می‌شود این دستگاه دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی است. دوربین چهارگانه پشتی نیز احتمالاً دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

در ادامه انتظار می‌رود خانواده جدید گلکسی AX3 سامسونگ نهایتا تا کمتر از یک ماه آینده به‌صورت رسمی معرفی شوند.

نظر شما درباره رنگ های جدید آبی و نارنجی گلکسی A53 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی