حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 13 سبز رنگ و آیپد ایر نسل 5 بنفش را پیش از رویداد اپل ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌گزارش Luke Miani، مجری کانال فناوری در یوتیوب، اپل قصد دارد در رویداد “Peek Performance” رنگ سبز جدیدی را برای آیفون 13 و آیفون 13 مینی معرفی کند. این مشابه رویداد بهاری سال گذشته است که این شرکت رنگ بنفش را برای آیفون 12 و آیفون 12 مینی ارائه کرد. همچنین آیپد ایر نسل 5 در رنگ بنفش نیز پیش از رویداد فردا به‌نمایش گذاشته شده است.

آیفون 13 سبز رنگ

Miani اعلام کرد که اپل قصد دارد گزینه رنگ بنفش را برای iPad Air معرفی کند، همان‌طور که این رنگ هم‌اکنون برای iPad mini نیز موجود است. به‌طورکلی انتظار می‌رود آیپد ایر جدید با ویژگی‌های کلیدی شامل تراشه A15، دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض با پشتیبانی از قابلیت Center Stage، اتصال شبکه 5G برای مدل‌های سلولار و فلاش Quad-LED True Tone عرضه شود.

آیفون 13 اپل در رنگ سبز جدید توسط Ian Zelbo در پست وبلاگی AppleTrack به‌اشتراک گذاشته شده است. رنگ جدید iPhone 13 مشابه آنچه در تصویر زیر نشان داده شده، می‌تواند به سبز لجنی مایل باشد. همچنین می‌توان حدس زد که گزینه رنگ سبز جدید برای iPhone 13 mini نیز در دسترس خواهد بود.

آیفون 13 سبز رنگ

آیفون 13 سبز رنگ

رویداد مجازی «Peek Performance» اپل روز سه‌شنبه ساعت 10 صبح به‌وقت اقیانوس آرام برگزار می‌شود و پخش ویدیویی آن در وب‌سایت اپل و یوتیوب در دسترس خواهد بود. این شرکت همچنین قصد دارد آیفون SE 3 جدید را همراه با مک‌های تازه با مشخصات داخلی ارتقایافته عرضه کند. این نشریه همچنین اشاره می‌کند که اپل فردا یک مک مینی، مک بوک ایر باز‌طراحی‌شده و مک پرو هیبریدی به نام «مک استودیو» معرفی خواهد کرد. علاوه‌بر این، یک نمایشگر اکسترنال مقرون‌به‌صرفه‌تر بدون پنل mini-LED نیز در کنار مک‌ها عرضه خواهد شد.

دیدگاه شما پیرامون رنگ سبز جدید آیفون 13 و آیفون 13 مینی و همچنین آیپد ایر نسل 5 در رنگ بنفش آن چیست؟ آیا رنگ جدید را می‌پسندید و یا سایر رنگ‌بندی‌های پیش‌فرض این گوشی را ترجیح مي‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی