حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز تعمیر پذیری گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ توسط iFixit مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید

دو هفته پیش بود که تست مقاومت گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را با هم دیدیم. همچنین تست JRE برای مقاومت Galaxy S22 Ultra را با هم تماشا کردیم. امروز امتیاز تعمیر پذیری گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ توسط iFixit مشخص شده است.

امتیاز تعمیر پذیری گلکسی اس ۲۲ اولترا

در جدیدترین پست کالبدشکافی iFixit شاهد کالبدشکافی گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی اس 22 سامسونگ هستیم. این پرچمدارها از نظر تعمیرپذیر بودن توسط iFixit رتبه بندی شدند. قبلاً شاهد کالبدشکافی دیگری از S22 Ultra توسط PBKreviews هم بودیم.

تست مقاومت گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را تماشا کنید

اولین چیزی که در تجربه iFixit به آن اشاره شد این است که سامسونگ راهنمای تعمیر رسمی را برای باز کردن دستگاه ارائه می دهد، اگرچه به زبان فرانسوی است. iFixit حدس می‌زند که این احتمالاً به دلیل شاخص تعمیرپذیری جدید فرانسه است که شرکت‌ها را تشویق می‌کند دستگاه‌هایی را بفروشند که قابل تعمیر هستند یا به نظر می‌رسد تعمیر پذیر هستند!

راهنما بسته های ژل و حرارت کم را توصیه می کند. سامسونگ در گذشته به استفاده از محصولات گران‌قیمتی که برای جدا کردن دستگاه‌ها طراحی شده‌اند، معروف بود. برای تصویر اصلی مطلب عکس های اشعه ایکس هر دو دستگاه توسط Creative Electron ارائه شده است.

حتی با گرما و باز کردن دقیق چسب، پنل پشتی منحنی S22 Ultra در حین جدا شدن شکست. این نشان می دهد که حتی کسانی که صدها بار این کار را انجام داده اند ممکن است هنوز اجزای شکننده را بشکنند.

 

اجزای داخلی گلکسی اس ۲۲ اولترا 

دو موردی که فضای زیادی را در گلکسی اس 22 اولترا اشغال می‌کنند، جایگاه S Pen و مجموعه دوربین پریسکوپی 10X هستند. برای کمک به این امر، سامسونگ مجبور شد موتور ویبره را تغییر مکان دهد و آن را در مجموعه بلندگوی پایینی ادغام کند.

این کالبدشکافی اشاره می کنند که نوار گرافیتی، خمیر حرارتی و محفظه بخار بزرگتری وجود دارد. همه این تلاش‌ها نشان می‌دهد که تراشه‌های قوی‌تر در تلاش هستند تا به تراشه اپل برسند، اما به قیمت گرمای تولید شده بیشتر. iFixit پیشنهاد می‌کند که سامسونگ باید گوشی‌ها را کمی ضخیم‌تر کند تا بتواند گرما را به طور مؤثرتری از تراشه دور کند.

امتیاز تعمیرپذیری گلکسی اس ۲۲ اولترا

امتیاز تعمیرپذیری گلکسی اس ۲۲ اولترا

به هر دو گوشی امتیاز تعمیرپذیری 3/10 توسط iFixit داده شد. تنها مزیت قابل تعمیر بودن این دستگاه ها استفاده از پیچ‌های استاندارد است، اما تعویض باتری همچنان بدون زبانه‌های کششی مشکل است. طراحی گوشی های مذکور با اولویت تعمیرات صفحه نمایش انجام نشده است و در حال حاضر، سامسونگ هیچ دفترچه راهنمای سرویس رایگانی برای گوشی‌های خود ارائه نمی‌کند.

نظر شما درباره تعمیرپذیری گلکسی اس ۲۲ اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)