حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گلکسی اس 22 اولترا را ببینید: سامسونگ تسلیم دست جری می‌شود؟

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

مقاومت گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ همچنان ادامه خواهد داشت؟ بله ما یک بار تست مقاومت گلکسی اس 22 اولترا را در ترنجی دیده‌ایم. اما امروز گلکسی اس 22 اولترا برای آزمایش زیر دست های یوتیوبر معروف جری رفته است. آزمایش های معروف JerryRigEverything با تیغ، قلم های اندازه گیری سختی، فندک و نهایتاً تست خمش انجام می‌شود. اما آیا گلکسی اس 22 اولترا زیر دست های او نیز دوام خواهد آورد؟ به زودی در ترنجی خواهید دید!

این یوتیوبر پس از نشان دادن اینکه این دستگاه دارای محافظ صفحه از پیش نصب شده در کارخانه نیست، اقدام به انجام تست خراش می کند. اگرچه سامسونگ گوریلا گلس ویکتوس پلاس را اس 22 اولترا تبلیغ کرده بود، اما دستگاه شروع به نشان دادن خراش هایی در سطح سختی 6 و خراش های عمیق تر در سطح 7 می کند که روند متداول شیشه های دیگر دستگاه ها نیز هست. در ادامه می‌توانید ویدیو کامل این تست را ببینید.

تست مقاومت گلکسی اس 22 اولترا را ببینید

 

 

کل فریم پرچمدار سامسونگ از فلز ساخته شده است و طبق معمول با تیغه ای از جنس استیل خراشیده می شود. خوب است بدانید که دکمه ها و انتهای S Pen نیز از فلز ساخته شده است.

حتی قلم S Pen نیز از در امان ماندن از آزمایش های جری جان سالم بدر نمی‌برد. بنابراین از وسط جدا می‌شود تا داخل آن بررسی شود. ساختار آن مانند نسخه های قبلی قلم S Pen است، با ساختاری مقاوم در برابر آب و باتری قابل شارژ برای ویژگی های بلوتوث قلم S Pen.

مقاومت گلکسی اس 22 اولترا در سطح خوبی ارزیابی می‌شود

مقاومت گلکسی اس 22 اولترا در سطح خوبی ارزیابی می‌شود

جالب است که تمام خشونت های تیغ او در قاب پشتی مشکی مات فانتوم اس 22 اولترا اثری از خود به جای نمی گذارد! لنز های دوربین نیز از شیشه های بادوام ساخته شده اند و حلقه های محافظ اطراف آنها از چیزی شبیه فلز مقاوم شده ساخته شده اند که آنها را به خوبی از آثار تیغه فولادی حفظ می کند.

پس از آن میبینید که برخی از پیکسل‌ های صفحه نمایش را با فندک خود سوزاند اما آنها بازیابی نشدند. این یوتیوبر تایید می‌کند که حسگر اثرانگشت اولتراسونیک اس 22 اولترا، پس از خراشیدن ناحیه تشخیص، همچنان به خوبی کار می‌کند.

در نهایت، دستگاه هیچ نشانه ای از کمانش یا خم شدن تحت فشار سخت دست های قوی او را نشان نمی دهد. در نظر داشته باشید که عبور سالم از زیر تست خمش واقعاً برای خیلی از دستگاه‌ ها آسان نیست و مقاومت گلکسی اس 22 اولترا واقعاً ستودنیست و این دستگاه با موفقیت زیادی از این تست مقاومت نیز جان سالم به در برد. اگر به خاطر داشته باشید، وان پلاس 10 پرو در همین آزمایش خمش دچار شکست ساختاری قابل تأملی شده بود.

 

سامسونگ این بار هم دست پر از آزمایش خارج شد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
tahersib

همین لامصب توی دنیای واقعی کافیه فقط یکبار غافل بشی ازش، حتی اگه از فاصله‌ی پنج سانتی‌متری روی فرش هم بیفته تبدیل به غبار میشه!!
عادت گوشی همینه!

تو یوتیوب میدیدم با ماشین از رو S22U رد شدن گوشی هیچیش نشد بعد میخواد با خم کردن گوشی رو بشکونه عشق است❤🔥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری