حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ، مقاومت

گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ با شیشه های مقاوم گوریلا گلس ویکتوس پلاس در پشت و جلو ارایه می شود. همچنین سامسونگ عنوان کرد مقاوم ترین آلیاژ آلومینیومی که داشته را روی خانواده Galaxy S22 استفاده می کند. نتیجه این ادعاها چیست؟ بیاید با هم تست مقاومت گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را تماشا کنیم.

تست مقاومت گلکسی اس ۲۲ اولترا

تست مقاومت گلکسی S22 Ultra

تست مقاومت گلکسی S22 Ultra

کانال یوتیوب PBKReviews تست مقاومت سامسونگ Galaxy S22 Ultra را انجام داده است. این تست می تواند نمونه جالبی باشد چون تست های مختلفی از جمله مقاوم در برابر آن و حتی قرار گرفتن زیر چرخ های یک خودرو هم انجام شده است! بیاید این ویدیو را با هم ببینیم:

 

 

این آزمایش با یک تست ضد آب بودن ساده شروع شد که برای آن گلکسی اس 22 اولترا در ظرف کوچکی از آب غوطه ور شد. این دستگاه پس از یک ساعت از غوطه ور بودن با افتخار جان سالم به در برد و به درستی به کار خود ادامه داد.

تست خراشیدگی نمایشگر نشان داده است که شیشه جلویی Galaxy S22 Ultra هنگام خراشیده شدن با درجه سختی 7 در مقیاس Mohs دیگر نمی تواند مقاومت کند. جالب که قاب، پس از تست با درجه سختی ۸ خراش هایی جزئی برداشت.

فریم فلزی سامسونگ Galaxy S22 Ultra یکی از بهترین هاست. در تماس با تیغه تیز رنگ پوسته پوسته می شود، اما با اکراه این کار را انجام می دهد. همچنین برای آسیب جدی باید واقعا تلاش کرد.

تست مقاومت گلکسی S22 Ultra

تست مقاومت گلکسی S22 Ultra

این پرچمدار در تست خمش عملکرد خوبی داشت. گلکسی اس ۲۲ اولترا تقریبا غیرقابل تخریب بود و در هنگام خم کردن به خوبی ثابت باقی می ماند. اما قلم S Pen با کمی تلاش به راحتی شکسته می شود. در پایان تصمیم گرفته شد یک ماشین از روی گلکسی اس ۲۲ اولترا عبور کند و این کار را دو بار انجام دادند. همانطور که دیدید Galaxy 22 Ultra زیر چرخ های ماشین، زنده ماند و به درستی به کار خود ادامه داد.

نظر شما درباره گلکسی S22 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nima68

انتظار دیگه ای هم نداشتیم😎😎😎

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)