حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی پیکسل واچ گوگل به‌احتمال‌فراوان در خردادماه ۱۴۰۱ خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، گوگل

براساس گفته‌های یک منبع آگاه، ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل احتمالا در تاریخ ۵ خرداد ۱۴۰۱ (۲۶ می ۲۰۲۱) به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. اولین شایعات پیرامون مشخصات این ساعت هوشمند مدتی است که در اینترنت منتشر می‌شود؛ اما هنوز هیچ خبری رسمی در مورد معرفی و عرضه آن وجود ندارد. با این حال، آخرین اطلاعات بیان‌شده نشان می‌دهد که پیکسل واچ گوگل به مراحل پایانی توسعه خود نزدیک شده است.

تاریخ معرفی پیکسل واچ گوگل

در این اطلاعات که توسط افشاگر مشهور، Jon Prosser، در حساب رسمی توییتر وی منتشر شده است، گفته می‌شود که گوگل برای اولین بار تاریخ مشخصی را برای معرفی ساعت هوشمند خود تدارک دیده است. پروسر همچنین اعلام می‌کند که گوگل به عقب انداختن تاریخ معرفی دستگاه‌های متعلق به خود معروف است، اما اگر این کار را انجام دهد، وی از آن مطلع خواهد شد و احتمالاً همه چیز را در مورد آن بیان خواهد کرد.

با این حال، به‌نظر می‌رسد که تاریخ رونمایی فاش‌شده از گجت پوشیدنی با تاریخ‌های معمولی گوگل برای کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O مطابقت دارد و به‌نظر می‌رسد که معرفی Pixel Watch در این رویداد صورت خواهد پذیرفت.

تاریخ معرفی پیکسل واچ گوگل

تاریخ معرفی پیکسل واچ گوگل

با یادآوری مشخصات شایعه‌شده‌ی پیشین پیرامون این ساعت، گوگل پیکسل واچ ممکن است با اسم رمز «روهان» شناخته شود و احتمالاً درمقابل ساعت‌هایی مانند اپل واچ قرار خواهد گرفت. رندرهای دقیق این ساعت پیش از این نشان داده‌اند که این دستگاه دارای صفحه‌نمایش گرد با حاشیه‌های بسیار باریک خواهد بود و در رنگ‌های متنوعی نیز عرضه می‌شود.

گزارشی از ماه گذشته بیان می‌کرد که Google Pixel Watch احتمالاً از یک تراشه سفارشی ساخته‌شده توسط سامسونگ بهره می‌برد. برخی از واچ‌فیس‌هایی که می‌توان بر روی دستگاه اعمال شود نیز فاش شده است و به‌نظر می‌رسد که از زبان طراحی الهام گرفته از Material You، یعنی مینیمال و رنگارنگ پیروی می‌کنند.

نظر شما درباره تاریخ معرفی احتمالی پیکسل واچ گوگل و مشخصات و طراحی نهایی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی