حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس نورد ۳ احتمالا در چارک سوم ۲۰۲۲ با شارژر ۱۵۰ واتی رونمایی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

دیروز در نمایشگاه MWC 2022، اوپو از فناوری شارژ سریع ۱۵۰ واتی جدید خود رونمایی کرد. این کمپانی همچنین اعلام کرد که این فناوری برای اولین بار در گوشی هوشمند آینده وان پلاس، که در چارک دوم ۲۰۲۲ رونمایی می‌شود، به کار گرفته خواهد شد. اکنون گزارش هایی منتشر شده است که ادعا می‌کند این دستگاه مورد انتظار، در حقیقت همان وان پلاس نورد ۳ خواهد بود.

وان پلاس نورد ۳ احتمالا از شارژ سریع ۱۵۰ واتی استفاده می‌کند

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی PriceBaba با همکاری افشاگر شناخته شده اطلاعات، یعنی Mukul Sharma، انتظار داریم که وان پلاس نورد ۳ در آینده ای نزدیک معرفی شود. گفته می‌شود در اواخر ماه می یا اوایل ژوئن (خرداد ماه)، از گوشی هوشمند آینده وان پلاس رونمایی می‌شود. اخیرا مدیر عامل وان پلاس نیز ادعا کرده بود که این شرکت گوشی جدیدی را در چارک دوم ۲۰۲۲ معرفی می‌‌کند. با آنکه پیت لاو، مدیر عامل وان پلاس، اطلاعات بیشتری در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده است، اما احتمالا او درباره OnePlus Nord 3 صحبت می‌کرده.

OnePlus Nord 2 5G

اوپو در رویداد MWC 2022 ادعا کرد که شارژ ۱۵۰ واتی SuperVOOC می‌تواند یک گوشی با باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را تنها در عرض ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ کند. علاوه بر این، شارژ همان باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری از ۱ تا ۵۰ درصد، تنها به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد.  اوپو همچنین مدعی شد که این فناوری باعث آسیب زدن به باتری نخواهد شد. و گوشی هایی که به این فناوری مجهزند، پس از ۱۶۰۰ چرخه شارژ، تنها ۲۰ درصد افت عملکرد در باتری خود را احساس می‌کنند.

ادعا شده که وان پلاس نورد ۳ از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن FullHD استفاده خواهد کرد. این نمایشگر مثل بسیاری از گوشی های بالارده اندرویدی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی بهره مند است‌. احتمالا یک پانچ هول کوچک در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش OnePlus Nord 3، برای قرار گیری دوربین سلفی در نظر گرفته خواهد شد.

اوپو از فناوری شارژ 150 واتی SuperVOOC خود رونمایی کرد

گزارش جدید GizmoChina ادعا می‌کند که نیروی پردازشی این تلفن هوشمند از طریق تراشه دیمنسیتی ۸۱۰۰ تأمین خواهد شد. مانند گوشی های پرچمدار، وان پلاس نورد ۳ نیز از حافظه های UFS 3.1 و رم های LPDDR5 برخوردار خواهد بود. از سنسور سونی  IMX 766 برای دوربین اصلی این دستگاه استفاده می‌شود. در بخش باتری نیز انتظار داریم، شاهد به کارگیری شارژ فوق سریع ۱۵۰ واتی و باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری باشیم. در نهایت آنکه OnePlus Nord 3 احتمالا به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۲ به دست کاربران می‌رسد.

نظر شما درباره نسل آینده گوشی های نورد وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، مشخاصتش عالیه، دایمن8100، شارژ150 واتی، اینا پیشرفت خوبیه، فقط خدا کنه استقامتشم خوب با‌شه و مثل وان پلاس10 نباشه، تازه امروز فیلمشو دیدم واقعا بدجور شکست و خیلی ضایع بوداز یه پرچمدار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی