حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمامی اعضای آیفون 15 اپل از سوراخ نمایشگر به‌جای ناچ استفاده خواهند کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

سال 2022 ممکن است آخرین سالی باشد که اپل یک ناچ صفحه را در محدوده آیفون‌های خود قرار می‌دهد؛ چراکه طبق پیش‌بینی یک تحلیلگر برجسته، تمامی مدل‌های آیفون 15 از سوراخ نمایشگر به‌جای ناچ استفاده خواهند کرد.

استفاده گسترده از سوراخ نمایشگر در سری آیفون 15 اپل

درست مانند آیفون 12، آیفون 13 و سری آتی آیفون 14، راس یانگ، مدیرعامل DSCC، پیش‌بینی می‌کند که اپل درحال آماده‌سازی چهار مدل آیفون 15 برای سال 2023 است. درحال‌حاضر، زود است که راجع‌به طراحی این گوشی‌ها اظهارنظر کنیم. بااین‌حال، یانگ معتقد است که سال آینده، همه‌چیز درشرف تغییر می‌باشد.

انتظار می‌رود تمامی مدل‌های آیفون 15 دارای طراحی سوراخ نمایشگر باشند و به‌طور کامل از شر ناچ خلاص شوند و درنتیجه، این حرکت باید نسبت کل صفحه‌نمایش به بدنه گوشی‌های آینده اپل را افزایش دهد. گفته می‌شود برای امسال، این شرکت از یک شاسی آلیاژ تیتانیوم برای آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس استفاده خواهد کرد که دوام ‌آن‌ها را افزایش می‌دهد. برای سال 2023، تأیید نشده است که آیا اپل قصد دارد از مواد مشابه برای هر چهار مدل آیفون 15 استفاده کند یا خیر، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت چه برنامه‌ای در سر دارد.

استفاده گسترده از سوراخ نمایشگر در سری آیفون 15 اپل

استفاده گسترده از سوراخ نمایشگر در سری آیفون 15 اپل

استفاده از سوراخ نمایشگر در تمام مدل‌های آیفون 15 می‌تواند به این معنی باشد که اپل سیستم Face ID زیر صفحه‌نمایش را نهایی کرده است. طبق گزارش‌های قبلی، غول فناوری در تلاش بود تا این ویژگی را ارائه کند، اما متأسفانه برای عرضه در سال 2022 و خانواده آیفون 14 آماده نیست. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی‌بر اینکه اپل توسعه Touch ID زیر صفحه‌نمایش را کنار گذاشته و تماما قصد دارد تمرکز خود را بر روی استفاده از Face ID و پیشرفت در آن معطوف کند.

از منظر تجاری، این یک حرکت هوشمندانه است که باعث صرفه‌جویی میلیونی اپل و هزینه کمتر برای تولید یک سیستم جدید می‌شود. نکته منفی اما، این است که مشتریان نمی‌توانند دستگاه خود را مانند تقریبا تمامی گوشی‌های هوشمند اندرویدی، با اثرانگشت احراز هویت کنند. همچنین به‌نظر می‌رسد که این فناوری به سری آیفون 15 نیز نمی‌رسد مگر اینکه اپل تصمیم بگیرد ما را غافلگیر کند. درحالی‌که راس یانگ کارنامه چشمگیری دارد، ناگفته نماند که برنامه‌های اپل هر لحظه ممکن است تغییر کند، بنابراین هنوز نمی‌توان به‌طور قطع حرکت آینده غول فناوری را پیش‌بینی کرد.

دیدگاه شما پیرامون احتمال استفاده از طراحی سوراخ نمایشگر در تمامی مدل‌های سری آیفون 15 اپل در سال 2023 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی