حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت ال جی ولوت را تماشا کنید

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، تماشا کنید، مقاومت

ال جی Velvet میان رده جذاب ال جی است که جدیدا نسخه مدیاتک خود را هم شناخته است. امروز تست مقاومت ال جی ولوت منتشر شده است که توانایی این دستگاه برای مقاومت در مقابل موارد مختلف از جمله خم شدن یا خراشیدگی تست می شود.

تست مقاومت ال جی ولوت

تست مقاومت ال جی ولوت

تست مقاومت ال جی ولوت

ال جی ولوت به وضوح یک میان رده لوکس است. با کیفیت ساخت بالا و پشتیبانی از شبکه 5G فاصله خود را از پرچمداران در حد تراشه و دوربین نگاه داشته است اما در مقابل پایین تری دارد. کیفیت ساخت بالای این دستگاه در تستی که امروز از کانال یوتیوب JRE خواهیم دید (به قول کاربران ترنجی برای حمایت از تولیدکننده ویدیو، می توانید آن را از منبع مطلب در یوتیوب تماشا کنید.) مقاومت دستگاه در برابر موراد مختلف سنجیده می شود.

ال جی Velvet توانست اکثر تست های مقاومت با موفقیت پشت سر بگذارد و در آنها مردود (چند وقت بود این کلمه را ننوشته بودم!) نشود. در تست شعله هر چند جای آن باقی ماند اما تا حدودی نمایشگر بازیابی شد. حسگر اثرانگشت اپتیکال دستگاه متاسفانه از ابتدا عملکرد خوبی نداشت و نشد از آن استفاده شود.

در تست خم شدن ال جی ولوت می بینیم که دستگاه با وجود انعطاف موجود اما نمی شکند و اجزا انسجام خود را حفظ می کنند. این با توجه به ضخامت کم دستگاه نسبت به رقبا قابل ستایش است. همچنین باید در نظر داشته باشید که این میان رده لوکس گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر آب و خاک برخوردار بوده و گواهی مقاومت نظامی هم داراست.

به جز تست مقاومت اما نگاهی به لوازم جانبی خاص ال جی یعنی نمایشگر دوم هم وجود دارد:

این نمایشگر دوم که با قیمت مناسبی هم ارایه می شود، می تواند نقش یک گوشی تاشو با دو نمایشگر مجزا را ایفا کند. جالب اینکه این پنل نمایشگر حتی برای حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هم جای ویژه اش را دارد اما این ویزگی در آن قرار ندارد. این دقیقا شبیه به همان ناچ بالای نمایشگر است که هیچ دوربین در آن نیست اما برای شباهت با نمایشگر اصلی دستگاه ارایه شده است.

نظر شما درباره ال جی ولوت چیست؟ آن را می پسندید؟ مقاومتش برای شما جالب بود؟ البته که حداقل بودن برجستگی دوربین هم مورد قابل توجه دیگر این دستگاه است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

کی بود بحث کپی رایت رو میاورد وسط
(به قول کاربران ترنجی برای حمایت از تولیدکننده ویدیو، می توانید آن را از منبع مطلب در یوتیوب تماشا کنید.)
🙂🙂🙂

TheFreeCritic

ممنون که گفتی

Mohammadr

ضخامت کم، مقاومت زیاد
اثر انگشتش راضی کننده نبود
چه ذوقی کرد جری وقتی جک هدفون رو دید😂
نمایشگر دوم هم خیلی باحال بود
ریکاور نشدن پیکسل در مقابل شعله و اون تست مقاومت اجزا درونی و قاب گوشی، زیاد تو روزمره کاربرد نداره، اما خب تو تست شعله یکم ضعیف عمل کرد…
فقط اگ یکم ارزونتر بود، با طراحی زیباش، خیلی خیلی فروش میرفت…

Milad7

برای یک میانرده کاملا قابل قبول بود 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)