حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تایید عرضه هواوی Mate 50 توسط یکی از مدیران هواوی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

خانواده پرچمدار Mate هواوی یکی از محصولات شاخص این شرکت چینی است. متاسفانه سال ۲۰۲۱ را بدون عضو جدیدی از این خانواده پشت سر گذاشتیم. با این حال خبر خوب آن است که تایید عرضه هواوی Mate 50 توسط یکی از مدیران هواوی انجام شده است.

تایید عرضه هواوی Mate 50

در حال حاضر هیچ چیزی مشخص نیست و واقعاً به طور رسمی اعلام نشده است، اما معاون بخش بازاریابی استراتژی گروه تجاری هوآوی، لی چانگژو اخیراً در یک فروم انجمن شرکت کرده و به نوعی تأیید نمود که خانواده هواوی Mate 50 در نهایت عرضه خواهد شد.

این موضوع نه تنها برای طرفداران این خانواده محصولات، بلکه به طور بالقوه برای هواوی به نوعی یک اتفاق بزرگ است و بسته به نوع نگاه شما، حتی می تواند نوعی بازگشت به موقعیت مهم این غول چینی در بازار موبایل در نظر گرفته شود. سال گذشته هواوی تنها یک خانواده پرچمدار را معرفی کرد که هواوی P50 نام داشت. این به نوعی نسبت به سال های اخیر یک گام بزرگ به عقب محسوب می شود، جایی که سری Mate هم در کنار سری P حضور داشت و یک خانواده محصول پرچمدار کامل را ارایه می کرد.

متاسفانه لی چانگژو هیچ اطلاعات خاصی را به اشتراک نمی گذارد. صحبتی که ما درباره آن این مطلب را می نویسم در یک پست مربوط به رویداد آتی Smart Office Live دیده شده است. معاون بخش بازایابی هواوی در حال پاسخ به یک طرفدار مشتاق بود که امیدوار است Mate 50 را در این رویداد ببیند.

وی در پاسخ به این طرفدار گفت:

“Mate 50 خواهد آمد، اما نه در حال حاضر. در حال حاضر، هنوز بسیاری از محصولات خوب دیگر وجود دارند که ارزش توجه به آنها وجود دارد.”

همین اظهار نظر هم برای ما جذاب است. در هر صورت این واضح ترین اظهار نظر رسمی درباره ادامه خانواده Mate در سالیان اخیر است. برخی گزارش‌ها قبلاً حاکی از آن بود که شاید یک عضو جدید در خانواده Huawei Mate را حوالی اوایل تابستان ۱۴۰۱ ببینیم.

البته این ها شایعه هستند اما اگر اینطور باشد، احتمالاً می‌توانیم فرض کنیم که میت 50 ممکن است مبتنی بر پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 8 باشد. اگرچه، با توجه به وضعیت فعلی تحریم های امریکا، باید به اتصال 4G بسنده شود، مگر اینکه در این بین چیزی تغییر کند.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی میت ۵۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)