حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی نوبیا Z40 Pro در پوستر رسمی آن فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | نوبیا

آخرین پرچمدار کمپانی چینی Nubia به‌عنوان زیرمجموعه ZTE، قرار است در تاریخ ۶ اسفندماه به‌صورت رسمی در چین رونمایی شود. پیش از معرفی، نوبیا تصاویر رسمی Z40 Pro را درقالب پوسترهایی منتشر کرده است که علاوه‌بر طراحی کل این دستگاه، رنگ‌بندی آن را نیز تأیید می‌کند.

طراحی نوبیا Z40 Pro

تصاویر Nubia Z40 Pro نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند پرچمدار دارای یک صفحه‌نمایش OLED با سوراخ نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی و همچنین لبه‌های خمیده در دو طرف پنل نمایشگر خود است. در پنل پشتی این دستگاه، یک ماژول دوربین با اندازه بزرگ در قسمت بالایی تلفن جای گرفته که میزبان یک ترکیب دوربین سه‌گانه در سمت چپ و برند Nubia در سمت راست می‌باشد.

دوربین اصلی Nubia Z40 Pro شامل یک لنز 35 میلی‌متری است که ویژگی‌هایی مانند دیافراگم f/1.6، پشتیبانی از OIS و لنز 7P را نیز داراست. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که Z40 Pro اولین گوشی هوشمند با سنسور تصویر IMX787 سونی خواهد بود. یکی دیگر از اولین‌ها در Z40 Pro، پشتیبانی این دستگاه بالارده از شارژ بی‌سیم مغناطیسی مشابه سیف‌مگ اپل می‌باشد. نوبیا همچنین تأیید کرده است که قدرت Z40 Pro توسط تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 تأمین می‌شود.

طراحی نوبیا Z40 Pro

طراحی نوبیا Z40 Pro

گوشی ZTE با شماره مدل NX701J اخیراً در سایت صدور گواهینامه CMIIT مشاهده شد. گواهی 3C نشان داد که این دستگاه بدون آداپتور شارژر در درون جعبه فروخته خواهد شد. احتمالاً مانند مدل قبلی یعنی Nubia Z30 Pro، این گوشی از شارژ سریع 120 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. بااین‌حال، پرچمدار آینده نوبیا هنوز در پایگاه داده سایت صدور گواهی TENAA ظاهر نشده است.

چندی پیش بنچمارک Geekbench نوبیا Z40 Pro نشان داد که این دستگاه با 16 گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید 11 عرضه خواهد شد که باتوجه به انتشار اندروید ۱۲، کمی عجیب است. انتظار می‌رود این گوشی با یک سیستم خنک‌کننده اتلاف حرارت در سطح هوافضا وارد بازار شود. درحال‌حاضر، مشخص نیست که آیا نوبیا، مدل عای Z40 را در کنار مدل پرو عرضه خواهد کرد یا خیر.

نظر شما پیرامون طراحی نوبیا Z40 Pro در پوسترهای رسمی منتشرشده از آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی