حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلم انتقام جویان پایان بازی (Avengers: End Game) آخرین فیلم سری Avengers است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سینما، فیلم

دنیای سینمایی مارول یکی از برترین و محبوب‌ترین دنیاهای سینمایی جهان است که با لیست عظیمی از قهرمانانی که دارد، زندگی افراد مختلفی را به تصویر می‌کشد. مجموعه Avengers یا انتقام جویان نیز حول محور همکاری و تلاش همه قهرمان‌ها برای رسیدن به یک هدف خاص می‌باشد. حالا به گفته کوین فایکی از مارول، انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: End Game) آخرین فیلم سری Avengers بوده است. با ترنجی همراه باشید.

بعد از انتقام جویان پایان بازی، احتمالا شاهد فیلم بعدی اونجرز نخواهیم بود

کوین فایگی (Kevin Feige)، رئیس استودیو مارول، گفته است که Avengers: Endgame آخرین فیلم سری Avengers است. فایگی از سال ۲۰۰۰ برای مارول کار می‌کند و به طور گسترده‌ای به عنوان ایجاد کننده دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود. وی با عملکرد خود، پتانسیل بالای دنیاهای ابرقهرمانی را نشان داده است.

تاکنون چهار فیلم از دنیای انتقام جویان منتشر شده است که این مجموعه تمام قهرمانان مارول را گرد هم می‌آورد تا با یک اتحاد و همکاری، دشمنان قدرتمند زمین را شکست دهند. این مجموعه با انتقام جویان سال ۲۰۱۲، شروع به کار کرد. سپس انتقام جویان: عصر اولترون در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و دو فیلم دیگر نیز در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ یعنی انتقام جویان: جنگ بی نهایت و انتقام جویان: پایان بازی نیز منتشر شد.

ترتیب تماشای فیلم های مارول به چه صورت است؟ + نگاهی به دنیای ابر قهرمانی مارول

فروش هر فیلم انتقام جویان از یک میلیارد دلار عبور کرده است و فیلم Avengers: Endgame تقریبا ۲.۸ میلیارد دلار فروش داشته است. کنار گذاشتن این مجموعه فوق‌العاده محبوب و پرسود، تصمیم عجیبی به نظر می‌رسد، اما گویا این برنامه نهایی مارول خواهد بود. کوین فایگی به عنوان بخشی از مستند جدید Assembled: The Making of Eternals صحبت کرده است که به تازگی در دیزنی پلاس منتشر شده است تا ورود فیلم Eternals را جشن بگیرد.

انتقام جویان پایان بازی

فایگی با اشاره به برنامه‌های مارول برای آینده گفته است که استودیو و دنیای سینمایی مارول در حال حاضر دهمین سالگرد خود را پشت سر گذاشته‌اند و با اکران آخرین از مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان، در نهایت حماسه بی نهایت (Infinity Saga) تکمیل شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه دنیای سینمایی مارول از کجا آمده و به کجا رسیده و حالا نیز می‌خواهد از کجا شروع کند، گفت آن چیزی که واقعا آن را می‌خواستیم انجام دهیم، دو چیز بود؛ یکی اینکه با شخصیت‌ها و داستان‌های کاملا جدید، یک شروع تازه را رقم بزنیم و دوم اینکه محتواهای عمیق‌تر و غنی‌تری تولید کنیم و به نوعی اسطوره‌شناسی در تمام کمیک‌های مارول را به تصویر بکشیم. با این حساب، به نظر می‌رسد که مارول در حال حاضر قصد تولید فیلم‌های بیشتری از سری Avengers را ندارد.

آیا شاهد تغییر رویکرد مارول هستیم؟

این در واقع اولین بار نیست که کوین فایگی اعلام می‌کند این استودیو شاید به فرمولی که ۱۰ سال پیش ایجاد کرده، بازنگردد. در صحبت کوین فایگی با Collider در سال ۲۰۲۱، وی گفته بود من فکر می‌کنم که می‌خواهیم زمان مناسبی را از انتقام جویان: پایان بازی بگذرد تا برای شروع یک حماسه جدید زمان کافی وجود داشته باشد و این استودیو هم‌اکنون نیز در حال انجام همین کار است. در حال حاضر، ما به زمان بیشتری نیاز داریم، همانطور که ما در فاز ۱ این کار را انجام دادیم، یعنی تا قبل از اینکه همه را دور هم جمع کنید، مخاطبان را با آن آشنا کردیم.

فیلم های آینده Marvel چه خواهند بود ؟ + تاریخ انتشار

به گفته TechRadar، مارول و فایگی همکاری‌های زیادی انجام داده‌اند. آن‌ها در حال گسترش سریال‌ها و محتواهای تلویزیونی خود هستند. به عنوان مثال Ms. Marvel، She-Hulk، Moon Knight و Secret Invasion همگی در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهند شد. همچنین مجموعه‌ای از دنباله‌های مهم دیگر مانند Doctor Strange in Multiverse of Madness یا Thor: Love and Thunder و همچنین Black Panther: Wakanda Forever، همگی امسال منتشر می‌شوند. بنابراین ممکن است دیگر هرگز مجموعه‌ای مانند Avengers: Endgame را نبینیم، با این حال هنوز تعداد زیادی از فیلم‌های مارول در راه هستند.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ممکن است در آینده قسمت‌های بعدی سری Avengers نیز منتشر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان